لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

ادکلنی که می زنیم، بخش نامحسوسی از شخصیت ما محسوب می شود و تاثیر به سزایی بر نوع نگاه دیگران نسبت به ما دارد. یک ادکلن مردانه ی خوب به ما اعتماد به نفس و جذابیت می بخشد  با این حال طبق آمار ۸۰% مردان به طور منظم از ادکلن استفاده نمیکنند.

این مقدار کم استفاده از ادکلن مردانه احتمالا ریشه در عدم آگاهی کافی مردان از انواع عطر و همچنین ترس استفاده ی بیش از حد از ادکلن دارد. هیچکس علاقه ندارد تا با رایحه ی بیش از حد قوی، مشام اطرافیان را آزار دهد. در ادامه ی این مقاله در بخش روش استفاده از ادکلن مردانه به این مشکل هم می پردازیم.

 

4 نوع ادکلن لوکس مردانه

چرا از ادکلن مردانه استفاده کنیم؟

استفاده از ادکلن مردانه، میزان جذابیت شما در چشم زنان را افزایش می دهد و همچنین به اعتماد به نفس شما در برخورد های اجتماعی کمک می کند.

حس بویایی قوی ترین احساسات است (تقریبا ۱۵۰،۰۰۰  برابر حساس تر از حس بینایی) و انسان قادر است بیش از یک تریلیون رایحه ی متفاوت را تشخیص دهد. علاوه بر این، به دلیل ارتباط پیاز بویایی به دستگاه لیمبیگ، محرک های بویایی به نوبه ی خود می توانند باعث ایجاد واکنش های احساسی شوند. همین امر باعث می شود که گاها با استشمام رایحه ای آشنا، خاطرات گذشته در مقابل چشمانمان زنده شوند. افراد به صورت ناخودآگاه رایحه ای که از شما به جا می ماند را به احساسی که نسبت به شما دارند ارتباط می دهند. استفاده ی منظم از عطر مردانه این ارتباط را استحکام میبخشد.

 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

تشخیص کیفیت چرم هنگام خرید کیف چرم زنانه

نکاتی که در رابطه با چرم باید بدانیم تا بتوانیم قیمت کیف چرم زنانه را به حداقل برسانیم و انتخاب درستی داشته باشیم . روش هایی وجود دارد که کیف چرم را بتوان تست کرد تا کیف چرم خوب را از بد تشخیص داد . این نکته حائز اهمیت است که چرمهایی که از طریق سنتی و گیاهی دباغی شوند معمولا بهتر از چرم هایی خواهند بود که به صورت مدرن دباغی می شوند. اما باید در نظر داشت که دباغی سنتی زمانی بهتر است که با استفاده از مواد عالی و توسط مهندسین مجرب انجام شود و در غیر این صورت همان دباغی صنعتی ترجیح داده می شود . برای تست می توان یه دستمال کاغذی یا کاغذ سفید را با فشاری نسبی روی چرم بکشید در صورتی که کاغذ رنگی نشود نشان می دهد که چرم ثبات بالایی در رنگ دارد.

نکته بعدی در رابطه با آسیب دیدن چرم است . حیواناتی مثل گاو و گوسفند که بیشتر از پوستشان برای ساخت چرم استفاده می شود بیشتر در معرض آسیب توسط بوته ها و شاخه ها هستند و علاوه بر آن در معرض آسیب با توجه به آب و هوا و اقلیم هستند که حیوانات خراسان شمالی و آذربایجان شرقی بهترین نوع پوست را دارند. برای تست این موضوع پوست را از فاصله نزدیک بررسی کنید و اگر چرم یکدست باشد و خط و خش و خال در آن کمتر باشد مناسب تر است .

نکته دیگری که برای خرید با قیمت کیف چرم زنانه مناسب باید در نظر داشته باشید این است که کیفی را انتخاب کنید که تقریبا بیشتر نیازهای شما را برآورده کند. و در هنگام خرید دوخت و نخ و یراق آلات و زیپ و.. را به دقت بررسی کنید.

نکته بعدی بسته بندی محصول است . تولید کننده ای که به محصول خود بیشتر بها دهد آن را در بسته بندی بهتری ارائه می دهد.

نکته قابل توجه ضمانت کیف چرمی می باشد . قیمت کیف چرم زنانه مبلغ قابل توجهی است . گارانتی محصول قیمت کیف چرم زنانه را افزایش می دهد اما در حقیقت این افزایش قیمت باعث اطمینان بیشتر برای خریدار شده و درنتیجه باعث فروش بیشتر می شود. خریداران محترم باید توجه داشته باشند اگر قیمت کیف چرم زنانه ارزان بود دلیل به تقلبی بودن آن نیست بلکه ممکن است به دلیل بی کیفیت بودن آن باشد.

راهنمای خرید کیف چرم زنانه

در موقعیت های رسمی معمولا از کیف چرم مجلسی دستی یا انواع دیگر آن استفاده می شود. کیف های دستی مجلسی معمولا بند دار بوده اما بدون بند نیز موجود است که برای استفاده در دست گرفته می شوند. نوع دیگری نیز هستند که بند کوچکی دارند و به مچ انداخته می شوند. با توجه به تعداد دفعات استفاده از کیف مجلسی هم باید رنگ و طرح کیف را انتخاب کرد و هم به قیمت کیف چرم زنانه دقت داشت . کیف های چرم محلسی زنانه که زیاد پر استفاده نیستند باید طوری انتخاب شوند که با هر رنگ و طرح لباسی متناسب و هماهنگ شوند . از این رو رنگ های سیاه یا سفید ساده می تواند انتخاب مناسبی باشد . قیمتکیف چرم  زنانه نیز متناسب با دفعات استفاده باید در نظر گرفته شود و باید در انتخاب نوع و طرح و رنگ و به خصوص کیفیت آن دقت کافی شود تا سرتان کلاه نرود.

از موارد مهم دیگری که در در خرید و قیمت کیف چرم زنانه دقت کرد اندازه و سبک کیف است . با توجه به موارد استفاده کیف که چقدر قرار است وسایل در آن قرار داده شود باید اندازه آن انتخاب شود . اگر می خواهید وسایل زیادی در آن جا شود بهتر است از اندازه های بزرگتر استفاده شود چون در صورت اندازه کوچک و انباشتن وسایل زیاد در آن جلوه خوبی به استایل شما نمی دهد.

یکی از مهم ترین مورد در انتخاب کیف اندازه بدن استفاده کننده است . برای اندام های ریز و ظریف انتخاب کیف های بزرگ چندان جالب به نظر نمی رسد و همچنین انتخاب کیف های کوچک و ظریف نیز برای اندام های بلند و درشت کار غلطی است . در صورت داشتن اندام های نرمال کیف هایی با طرح های پیچیده مناسب است و در مقابل نیز برای اندام های نامتناسب نیز از طرح های ساده بهتر است استفاده شود .

 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی با کیفیت را چگونه بشناسیم؟

 

این که جنس سینک از چه چیز باشد و با چه میزان استحکامی ساخته شده باشد، حائز اهمیت است. اما باید توجه داشت انواع سینک های ظرفشویی تولید شده به دلیل رقابت شدید در بازار، جهت حفظ رضایت مشتریان گرامی با نهایت دقت، کیفیت و استحکام ساخته می شوند. فرقی نمی کند که سینک ظرفشویی از جنس شیشه، گرانیت با استیل ساخته شود، زیرا در ساخت سینک با تمام این مواد و اجناس، استحکام امری تضمین شده خواهد بود.

در کنار توجه به میزان استحکام سینک، به هموار و صیقلی بودن تمام سطح آن حتما توجه کنید. از نظر اصول بهداشتی این نکته بسیار حائز اهمیت است که سینک ها دارای زبری و ناصافی در هیچ نقطه ی آن نباشند تا از تجمع آلودگی و جرم و باکتری در سطح آن جلوگیری به عمل آید.

 

سینک ظرفشویی آشپزخانه دو قلو در فروشگاه اینترنتی یراق نما

سینک ظرفشویی نباید آب را در هیچ نقطه ای نگه دارد

نکته ی بعدی که باید در ساخت سینک ظرفشویی به آن توجه شده باشد، رعایت شیب ملایم مناسب برای راهنمایی آب به سمت خروجی سینک است. چنانچه سینک نصب شده این شیب را نداشته باشد یا در جاهایی از آن گودی و ناهمواری وجود داشته باشد، آب در این قسمت ها تجمع خواهد کرد و باعث زردی و ایجاد لک هایی خواهد شد که خصوصا در محیط آشپزخانه چندان خوشایند نیست. به مرور زمان با قراردادن ظروف بر روی برخی از انواع فلزی سینک  ظرفشویی که از استحکام لازم برخوردار نیستند، گودی و تو رفتگی ایجاد خواهد شد بنابراین لازم است حتما در انتخاب جنس سینک خوب و کارآمد دقت شود. در ادامه به انواع سینک ها بیشتر خواهیم پرداخت.

 

 

 

تکنولوژی سینک ظرفشویی09 یراق نما   ۳ تکنولوژی جدید سینک ظرفشویی(برای فضای کوچک)

امروزه با پیشرفت  تکنولوژی سینک ظرفشویی از فضا استفاده بهینه می شود. سینک های ظرفشویی با تکنولوژی های جدید، برای آشپزخانه های مدرن و کوچک مناسب هستند. در واقع این سینک های ظرفشویی، قابلیت های چندگانه دارند. شاید با خود فکر کنید تکنولوژی سینک ظرفشویی بر روی قیمت سینک تاثیر بسیاری دارد. واقعیت هم البته همین است. اگر در ادامه با ما همراه باشید می بینید که استفاده از جدیدترین تکنولوژی سینک ظرفشویی…

 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

در خرید اجاق گاز رومیزی به چه مواردی توجه کنیم؟

گاز رومیزی در انواع مختلف، جنس های متفاوت، ابعاد متفاوت و شکل های متنوع ساخته می شوند. می توان انواع آنها از نظر سیستم های بکار رفته و سوخت مصرفی به دو نوع برقی و گازی تقسیم می شود که خریداران در هنگام سفارش و خرید لازم است به آن توجه کنند. در کشور ایران به دلیل اینکه گاز شهری ارزان تر از برق می باشد،  به همین دلیل نوع گازی اجاق گاز رومیزی بسیار مورد استقبال است اما در بسیاری از کشورهای دیگر قضیه دقیقا عکس این است و به علت گران بودن گاز، از مدل برقی اجاق گاز ها استفاده می شود.

 

سطح رویه ی گاز رومیزی نیز از جنس های مختلف مانند شیشه، استیل، شیشه-استیل، آلومینیوم، سرامیک، لعابی و مانند این ها ساخته می شود که هم ظواهر مختلف و هم ویژگی های گوناگون برای گاز رومیزی ایجاد می کنند. در انتخاب جنس، در کنار ظاهر توجه به کیفیت، دوام و کارایی آن نیز لازم و مهم است. همچنین توجه به شکل گاز رومیزی را فراموش نکنید. گاز رومیزی در کنار شکل رایج چهارگوش (مربع یا مستطیل) به اشکال دیگری شامل چند ضلعی، دایره و بیضی نیز طراحی و ساخته می شود. چنانچه فضا و شرایط لازم برای کار گذاشتن آن ها داشته باشید، تهیه ی اجاق گاز رومیزی با شکلی تازه و بدیع می تواند آشپزخانه ی شما را زیباتر سازد و زندگی را از یکنواختی در آورد. روکار یا تو کار بودن اجاق گاز نیز بسته به محل استفاده اهمیت دارد. در ادامه به معرفی انواع آن ها می پردازیم.

اجاق رومیزی برقی

این مدل اجاق گازها همان‌طور که از نام آنها پیداست برای تولید حرارت از انرژی الکتریکی استفاده می کنند و نیازی به اتصال گاز شهری ندارند. در این مدل‌ها شعله ی مستقیمی وجود ندارد و حرارت از طریق المنت های موجود در صفحه به ظرف غذا انتقال پیدا می‌کند. این موضوع باعث ایمنی بیشتر در اجاق گاز برقی نسبت به مدل گازی می‌شود. بسیاری از مردم از طرفداران طراحی و راحتی اجاق گازهای صفحه ای برقی هستند. هرچند باید به این نکته توجه کنید که گازهای برقی نسبت به مدل‌های گازی برای گرم شدن به کمی زمان احتیاج دارند. این اجاق ها در ایران خصوصا در منازل عموما کاربردی ندارند زیرا این انرژی گران قیمت تر از گاز تمام می شود. اما در برخی از نقاط همانند سکوهای نفتی که امکان استفاده از اجاق گاز رومیزی وجود ندارد، می توان از اجاق برقی رومیزی استفاده نمود.

 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن چیست؟

قبل از بررسی میزان مقاومت لوله پلی اتیلن و مزایا و معایب آن، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که لوله پلی اتیلن چیست و چه تفاوتی با سایر انواع لوله و اتصالات دارد. لوله پلی تیلن یکی از بهترین و با کیفیت ترین لوله های پلاستیکی می باشد که در فاضلاب و انتقال آب، آبیاری قطره ای، انتقال دوغاب، زغال سنگ و غیره به صورت روکار و توکار کاربرد گسترده ای دارد. مهم ترین ویژگی این نوع لوله و اتصالات مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش، مقاومت در افزایش و کاهش دما، وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان آن و مناسب بودن قیمت هر متر لوله پلی اتیلن نسبت به لوله های فلزی می باشد.

از آنجا که استانداردهای خاصی برای هر یک از انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن در نظر گرفته شده است، در نتیجه قیمت هر متر لوله پلی اتیلن بر اساس این فاکتورها تعیین می گردد. به عبارت دیگر، قیمت هر متر لوله پلی اتیلن با توجه به وزن و استاندارهای به کار رفته در ساخت آن مشخص می شود.

 

مصارف لوله پلی اتیلن در صنایع

از جمله موارد استفاده ی لوله ‌های پلی اتیلن، انتقال سیالات در پروژه‌های بزرگ صنعتی می‌باشد . که این لوله‌ ها را از سایر لوله‌ ها متمایز کرده است . در حقیقت لوله‌های پلی اتیلن به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند امروزه مناسب ترین و امن ترین گزینه برای سیستم ‌های توزیع گاز طبیعی تحت فشار ، خطوط انتقال نفت ، فرآورده های نفتی و مواد شیمیایی می باشند . از دیگر مصارف این لوله ها می توان به استفاده آنها در توزیع گازهای فشرده و هوا ، خطوط آب آشامیدنی ، سیستم های فاضلاب بهداشتی و خطوط خدمات کاورینگ کابل و لوله‌های آتشنشانی اشاره کرد . همچنین این لوله ها بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت انتقال آب و مواد شیمیایی در عملیات معدن ، پسماندهای خطرناک ، گازهای فشرده و انتقال آب دریا می باشند .

از آنجا که لوله های پلی اتیلن در موقعیت‌هایی چون سطح زمین ، حالت مدفون ، شناور و سطوح زیر دریا قابل استفاده می باشد . بنابراین برای استفاده در بیشتر صنایع ، انتخابی اصلح می باشند . سیستم لوله های پلی اتیلن راه حل پایدار و بی زیان برای تقاضای رو به رشد آب پاک و سیستم های فاضلاب مدرن را فراهم می کنند . بر اساس تجربه و اطلاعات به دست آمده در این زمینه ، لوله پلی اتیلن کلید ساخت فردا  با مراقبت از امروز ، حفاظت از منابع گرانبها و قطعا صرفه جویی در پول بیشتر می باشد .

 

لوله پلی اتیلن تکنوپایپ

لوله پلی اتیلن تکنوپایپ

فاضلاب شهری و صنعتی با لوله پلی اتیلن

یکی از کاربرد های مهم و ضروری لوله ‌های پلی اتیلن به کارگیری این لوله پلی اتیلن در فاضلاب های شهری و صنعتی می باشد . لوله ‌های پلی اتیلن در برنامه های فاضلاب شهری و صنعتی سالهاست که به طور موثر استفاده شده اند . ویژگی های فیزیکی و عملکرد عالی این لوله ها آنها را برای سیستم های جمع آوری فاضلاب و پساب فاضلاب تبدیل به بهترین گزینه در میان لوله های موجود در بازار کرده است .

در واقع لوله ‌های پلی اتیلن مقاومت بسیار خوبی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و گازهای فاضلاب مخرب دارند . و به دلیل مقاومت در برابر خوردگی ، سایش و رسوب این لوله ها طول عمری طولانی و با دوام دارند . و به موجب انعطاف پذیری بالا در کنار سختی کافی ، سطح داخلی صاف ، اتصالات بدون جوش و سهولت در نصب گزینه ای مناسب برای سیستم های انتقال و توزیع فاضلاب می باشند.

 

کاربرد هیدرولیک

لوله ‌های پلی اتیلن با قطر بزرگ از طریق انتقال آب به نیروگاه ها ، تغذیه توربین ها و انحراف منابع آب در برنامه های هیدرو لیکی تاثیر قابل توجهی دارند .  وزن سبک ، شعاع خمیدگی مناسب ، سهولت نصب ، انعطاف پذیری ، اتصالات بدون جوش ، عملکرد هیدرولیکی عالی ، تحمل زیاد در برابر فشار و همچنین طول عمر طولانی ، مزایای عملیاتی لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا برای این کاربردها می باشد.

تکنوپایپ لوله پلی اتیلن

تکنوپایپ لوله پلی اتیلن

کاربرد دریایی

عوامل متعددی وجود دارد که لوله پلی اتیلن را بهترین و مناسب ترین انتخاب برای برنامه های دریایی می کند :

  • مقاومت در برابر فرسایش ، خوردگی و ریخته گری
  • قدرت برتر در برابر نیروی جاری آب
  • انعطاف پذیری و شعاع خم شدن کافی
  • وزن سبک و شناوری در آب دریا
  • سهولت حمل و نقل و نصب .

 

اتصالات الکتروفیوژن گازرسانی تکنوپایپ محصولات تکاب اتصال

اتصالات الکتروفیوژن گازرسانی تکنوپایپ محصولات تکاب اتصال

دیگر کاربردهای لوله پلی اتیلن عبارتند از :

  1. خطوط انتقال محصولات نفتی
  2. خطوط سیالات در فرآیندهای کارخانجات
  3. خطوط آب سرد برای واحدهای صنعتی ( پالایشگاه‌ها ، کارخانجات پتروشیمی و نیروگاه‌ها )
  4. لوله های لایروبی
  5. قفس پرورش ماهی
  6. خطوط تهویه مطبوع .

مقاومت لوله های پلی اتیلن

با توجه به نوع کاربرد اتصالات پلی اتیلن در صنعت و کشاورزی مقاومت لوله های پلی اتیلن، لازم است مقاومت آنها در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. منظور از مقاومت در لوله و اتصالات میزان تحمل آنها در برابر ضربه، سایش، خوردگی، مقاومت در برابر انتشار سریع ترک (RPC) و همچنین مقاومت در برابر مواد شیمیایی می باشد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های انواع لوله پلی اتیلن، ایجاد نشتی در زمان ایجاد ترک در آنها می باشد. به عبارت دیگر، بعد از ایجاد ترک در لوله های روکار و توکار احتمال ترکیدگی لوله خیلی پایین تر از سایر انواع لوله و اتصالات است. با ایجاد نشتی در لوله فرصت تعویض و تعمیر آنها وجود داشته و این مساله می تواند مانع از بروز خطرات زیان بار گردد.

از دیگر موارد بسیار مهم در سنجش میزان مقاومت انواع لوله پلی تیلن، سایش سطح درونی آنها می باشد. با توجه اینکه سطح درونی لوله پلی تیلن دارای خاصیت الاستیکی می باشد، در نتیجه ذرات مواد جاری درون این نوع لوله به سطح آنها نمی چسبد. عدم چسبندگی سطح درونی لوله ها در نهایت باعث میشود تا آنها در برابر هر نوع سایش مقاوم بوده و در نهایت منجر به طول عمر بالا می گردد. به عنوان مثال، با توجه به حساسیت بالا در انتقال گاز، نوع مواد بکار رفته در لوله و اتصالات پلی اتیلن گاز کاملا در برابر هر نوع سایش مقاوم بوده و از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

همچنین لازم به ذکر است که لوله پلی اتیلن مانند سایر لوله های پلاستیکی در برابر مواد شیمیایی مقاومت بیشتری نسبت به لوله های فلزی دارد. در نتیجه احتمال خوردگی در آنها بسیار پایین بوده و مقاومت خوبی در این زمینه دارند.

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

کاندیدای محترم یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ، ما این جا هستیم

سلام ؛ چنانچه شما نامزد حضور درانتخابات خانه ی ملت هستید می توانید روی ما برای تولید محتواو تبلیغات اثرگذار حساب کنید .

اثر تبلیغات ، خصوصا در حوزه یانتخابات بر کسی پوشید نیست . شاید این که شما چه قدر برای انتخاب بهتر اتان تبلیغ کنید مهم نیست ولی این که کیفیت تبلیغ به چه صورت باشد یا با استفاده از تولید محتوادقیقا چه چیزی تولید شود ، بسیار اهمیت دارد .گاهی نامزدهای محترم هزینه های بسیاری را برایتولید محتوای تبلیغاتی شان می پردازند ولی متاسفانه آن طور که باید توسط هم وطنان شان دیده نمی شوند و گویی اصلا تبلیغاتی انجام نشده است .

اما چرا این اتفاق می افتد ؟ همان طور که از قدیم هم گفته اند : ” باید کار را به کاردان سپرد ” . این که شما تولید محتوای تبلیغ تان را به متخصصانی بسپارید که هم در حوزه ی فنی ( مانند گرافیک و نویسنده ) و هم در حوزه ی بازاریابی حرفی برای گفتن دارند ، می تواند تضمین کننده ی یک تبلیغ ایده آل با هزینه ای ایده آل و نتیجه ای رضایت بخش باشد .

 

 

تولید محتوا چیست ؟ و چرا این روز ها اسم آن را زیاد می شنویم ؟

تولید محتوا” با این که ده حرف دارد ، ولی حرف های بسیاری خصوصا در امر مهم تبلیغات برای گفتن دارد .تولید محتوادر حوزه های تولید محتوای متنی ، گرافیکی ، تصویری ، صوتی و … به بهترین نحو ممکن شما را در معرض دید مخاطبانتان قرار می دهد . پس می توان گفت : تولید محتوامهم ترین ابزار برای دیده شدن شما در این روزهای پر از هیاهو است ، روزهایی که هر کس به هر نحو تلاش دارد تا ظرفیت های فکری خود را به تماشا بگذارد . پس شما می توانید با انتخاب یکتولید محتوا ی قوی همه ی نگاه ها را به سوی خودتان جلب کنید . شاید بارها این تجربه را داشته اید که یک شعار از یک نامزد انتخابات و یا حتی یک کمپانی ، یک نماد و یا یک پوستر چنان شما را شگفت زده کرده است که با وجود آن که از نظر فکری با آن شخص و یا کمپانی همسو نیستید ، آن را تحسین کرده اید و با گذشت سال ها هنوز این تصاویر و حرف ها از ذهن شما پاک نشده اند.این همان تولید محتوایی است که می توانید روی آن حساب کنید پس آن چه ما می خواهیم ماندگار شدن شما در ذهن هاست ، حتی اگر کسی شما را از نظر مواضع سیاسی قبول نداشته باشد.

 

ادامه مطلب  و سایت سفارش لوگو در استودیو سعید.پلاس

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

مهم ترین ویژگی ها در طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه یکی از مهم ترین گام ها در برندینگ و معرفی کسب و کارها می باشد و به همین خاطر از حساسیت بالایی برخوردار است. در حالت کلی زمانی می توان به طراحی لوگو لقب حرفه ای داد که چند ویژگی مهم در آنها براحتی مشاهده شود. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- معناگرایی در طراحی لوگو

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اغلب افراد در طراحی لوگو به آن دچار میشوند، قرار دادن چند المان و فونت و ایجاد تصویر جدید می باشد. در این نوع طراحی معناگرایی و داشتن مفهوم که یکی از مهم ترین ویژگی های لوگو می باشد در نظر گرفته نشده است. افراد حرفه ای در طراحی لوگو همگی به این مساله دقت دارند که لوگو در واقع نوعی شناسنامه برای یک برند می باشد و باید دارای معنای خاصی باشد. معنا و مفهومی که برای طراحی لوگو در نظر گرفته میشود، هدف و شعار اصلی برند و کسب و کار می باشد.

 


image

2- تلفیق سادگی و زیبایی در طراحی لوگو

در صورتی می توان لقب لوگو حرفه ای را به یک طرح اختصاص داد که از هرگونه پیچیدگی به دور باشد. در لوگوی برندهای معروف و شناخته شده دنیا مانند بنز، fedex و غیره براحتی می توان سادگی را احساس کرد. طرح های پیچیده و شلوغ نه تنها از نگاه مخاطب جذاب نمی باشند، بلکه هدف و معنا براحتی در آنها قابل درک نخواهند بود.

3- خلاقیت و منحصر به فرد بودن

هدف اصلی از طراحی لوگو معرفی و ماندگاری نام یک برند در ذهن مخاطب می باشد و بدون شک داشتن شباهت با لوگوی سایر برندها باعث میشود تا نتوان این ماندگاری را از طراحی انتظار داشت. ذهن افراد حرفه ای و با تجربه در طراحی لوگو به دنبال خلق آثار کاملا منحصر به فرد و خلاقانه می باشد. از بزرگترین مشکلات در دنیای طراحی گرافیک می توان به استفاده از لوگوهای از قبل طراحی شده برای کسب و کارها اشاره کرد که خالی از هر گونه خلاقیت و انحصار طلبی می باشند.

 

ادامه مطلب در سایت سعید.پلاس

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

تاثیر لباس کار بر انجام فعالیت های کاری، امروز متریال مختلفی در انجام انواع کارها همواره توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. استفاده از لباسهای کار به عنوان یکی از متریال مهم در انجام کارهای متفاوت می تواند مورد توجه باشد. لباس کار و کارایی آن همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست. لذا بسیاری از افراد هستند که با انجام کارهای متفاوت، حتماً باید لباس‌ مورد نیاز را استفاده کنند تا بتوانند به راحتی به انجام کارهای خود بپردازند. ما در این متن قصد داریم چرایی استفاده از انواع و نمونه های متفاوت آن را برای افراد مورد بررسی قرار داده و در پایان به این نتیجه برسیم که استفاده از لباسهای کار چه تاثیری بر روی روند انجام کار خواهد داشت. پس تا پایان با ما همراه باشید.

    

چرایی استفاده از لباس کار

انجام کارهای صنعتی و کارهای متفاوتی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، در بعضی از اوقات به لباس کار نیازمند می باشد. اما اینکه چرا باید از لباس کار استفاده کنیم و چه تاثیری در روند انجام کار دارد سوالی است که همواره برای بسیاری از افراد پیش می‌ آید. ممکن است استفاده از لباس به خصوص در تابستان برای افراد کمی زجر آور باشد. لذا بعضی از افراد مجبور هستند که از انواع آن بر روی لباس خود استفاده نمایند. این افراد باید با توجه به لباسی که می پوشند، این نوع لباس را نیز بر روی آن بپوشند. لذا این پوشیدن این دو بر روی هم، باعث می شود که افراد دچار یک سری از مشکلات بشوند. این مشکلات در تابستان ها بیشتر خود را نشان می دهد و ممکن است گرمای هوا آن ها را کمی اذیت نماید. اما استفاده از این لباس می تواند لباس زیرین شما را همیشه پاکیزه نگه دارد و یا در رعایت مسائل بهداشتی به شما کمک نماید. در بعضی از کارهای مختلف استفاده از لباس های کار الزامی است. از این کار ها می توان به کارهای تعمیراتی و صنعتی اشاره کرد. استفاده از این نوع لباس هم برای راحتی و هم برای آن که کوچک ترین ضربه را به شما وارد نشود، می ‌تواند مهم و کارا باشد. توصیه ما این است که حتماً نسبت به استفاده از لباس های کار توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین کارایی از این لباس ها را مورد استفاده قرار دهید.

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

در ایونت طراحی لباسی شرکت کنید که مخاطب هدف شما را جذب کند.

میشل پیاک-رینولدز یک طراح جواهرات است که مجموعه های او واقعاً یک اثر هنری است. به همین دلیل شرکت در موزه هنرهای معاصر کلیولند (MOCA) در فروش سالانه تعطیلات ArtScape کاملاً مناسب او بود. این رویداد سرنوشت ساز، هنرمندان و طراحان لباس محلی و ملی را به نمایش می گذارد که وی را در معرض دید مخاطبی قرار می دهد که از هنرهای زیبا استقبال می کند و به احتمال زیاد مشتری هدف او خواهد بود. میشل می گوید: “من چندین سال به این نمایشگاه دعوت شده ام که فروش و مراجعه من را برای فرصت های شغلی جدید افزایش داده است.” حضور در این نوع ایونت طراحی لباس و اکسسوری هر ساله به او امکان ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان جدید و تقویت روابط با مشتریان را می دهد، و هم چنین باعث آشنایی وی با این دست ایونت طراحی لباس می شود.

• شریک با یک بوتیک برای میزبانی یک ایونت طراحی لباس

طراح مد ، دینا چاوز از Sixchel معتقد است که شما باید برای کشف انواع فرصت های تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود گوش به زنگ باشید. به عنوان یک طراح، دینا از ایجاد محیطی آرام برای مشتری لذت می برد. ایونت طراحی لباس می تواند راهی عالی برای یک طراح باشد تا بتواند یک به یک با مشتریان دیدار کند، در مورد طرح های خود بازخورد بگیرد و قدم های فروش آتی خود را به خوبی تنظیم کند. بوتیک ها دوست دارند بتوانند محصولات جدید را قبل از خرید آزمایش کنند ، بنابراین دینا پیشنهاد می کند از مدل ها یا مانکن ها برای نمایش لباس خود استفاده کند تا صاحب بوتیک بتواند ببیند مشتریان چگونه واکنش نشان می دهند. برای موفقیت در ایونت طراحی لباس، تبلیغات مهم است.

چاوز می گوید: “چه تیم طراح و چه یک شرکت روابط عمومی مشغول ایجاد اعتماد هستند. اطمینان حاصل کنید که نمونه درست محصولات را از طریق رسانه های اجتماعی با مردم به اشتراک می گذارید.

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

آیا مد مردانه و زنانه شباهت دارند؟

رابرت لیچ می نویسد: طراحی لباس مردانه با وابستگی زیادی به سنت، اصالت و جزییات انجام می شود، اما ما می بینیم که طراحان برخی از جزییات تولیدات مردانه ی خود را از رویکرد انتزاعی تر لباس های زنانه وام گرفته اند.

مد مردان در یک چارچوب بسیار محکم تر از لباس زنانه قرار گرفته است. بیشتر طراحی های لباس مردانه شامل این تولیدات هستند، لباس های ورزشی ، لباس نظامی و لباس های رسمی و لباس راحتی.

می توان گفت که لباس های مردانه از الگوهای قدیمی ساخته شده است. در حالی که اغلب لباس های زنانه از الگوهای قدیمی خود بسیار فاصله گرفه اند. کاپشن های مردانه، کت و شلوار، پیراهن و جلیقه های قدیمی برای نگاه امروزه ی ما قابل تشخیص است ، در حالی که بسیاری از لباس های زنانه قدیمی، امروزه برای ما  کاملاً بیگانه هستند.

در زمان انقلاب صنعتی ، مردان در دنیای غرب تقریباً همیشه در لباس مشکی با پیراهن های سفید و یقه های سفت آهار دار بودند. بعد ها جایگاه اجتماعی در لباس تا حدی ناپدید شد، گرچه باز هم افراد به راحتی می توانند تفاوت بین ثروتمندان و فقرا را با برش و پارچه لباس هایشان تشخیص دهند.

دوره طراحی لباس مردانه

در این دوره شما چه تجربه قبلی در طراحی لباس مردانه داشته باشید و چه یک مبتدی کاملی برای این کار باشید، این دوره شما را در موقعیتی عالی برای ادامه تحصیل ، بررسی گزینه های شغلی در طراحی لباس مردانه و کسب درک بهتر از صنعت طراحی مد به عنوان یک کل قرار خواهد داد. آموزشگاه پیشکسوتان یکی از معتبر ترین دوره ها را برای طرحی لباس مردانه ارائه می دهد که می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. دوره های طراحی لباس مردانه برای هر کسی که مایل به طراحی برای بازار هیجان انگیز و رو به رشد فشن است ، یک مقدمه اساسی برای طراحی لباس مردانه است. بیشتر آقایان می خواهند از ظاهر معمولی و رسمی جدا شوند و شخصیت های خود را از طریق لباسی که می پوشند بیان کنند. این امر باعث ایجاد تقاضا برای ایجاد ابتکار و خلاقیت طراحی لباس مردانه می شود. متناسب بودن، جزئیات هوشمندانه و پارچه های راحت و شیک همیشه یک پایه محکم را برای یک مجموعه لباس مردانه ایجاد می کند.

  • lisaka