لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنل اس ام اس رستوران  یک راهبرد عالی است ما در این مقاله میخواهیم در باره ی پنل اس ام اس رستوران با شما دوستان صحبت کنیم و درباره ی قابلیت های آن نیز صحبتی داشته باشیم پنل اس ام اس سپهر پیامک قابلیت های زیادی دارد که برای رستوران ها نیز کاربرد فراوانی دارد،

رستوران ها از جمله مشاغلی می باشد که رسیدگی اساسی و تبلیغات آن بسیار مهم می باشد. شاید بپرسید مثلا پنل اس ام اس برای رستوران ها به چه دردی میخورد؟ سوال خوبیست ! ما در این مقاله درباره ی قابلیت های پنل sms رستوران با شما صحبت خواهیم کرد پس ما را تا پایان این مقاله همراهی نمایید…

 

خرید پنل اس ام اس

برخی از امکانات پنل پیامک:

 

  • ارسال پیامک تبلیغ رستوران                      
  • ارسال پیامک در هنگام دریافت سفارش
  • ارسال پیامک کوپن تخفیف                        
  • ارسال sms در روز تولد
  • رزرو میز رستوران با اس ام اس                  
  • دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق sms

ارسال پیامک تبلیغ رستوران با پنل اس ام اس رستوران:
میتوانید با پنل پیامک خود اقدام به تبلیغ رستوران در نزدیکی و اطراف خود کنید تنها کافیست در پنل پیامک خود محله ی مورد نظر را انتخواب نمایید .
سپس اقدام به ارسال پیامک کنید ولی توجه داشته باشید که از ارسال های مکرر به مخاطبین آن منطقه جلوگیری کنید چرا که باعث ایجاد مزاحمت برای بعضی افراد ( تکرار بودن پیامک ) می شود.

 

 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

مهمترین عنصری که می­تواند به این سوال پاسخ دهد این است که، هر فردی که تصمیم به اخذ ویزای کارآفرینی کانادا می­گیرد، باید این توانایی را در وجود خودش ببیند ( یعنی اینکه خلاقیت، آگاهی و سرمایه لازم و کافی را داشته باشد ) چرا که در غیر این صورت در هنگام بررسی صحت مدارک و پیشینه اش توسط کارشناسان، به مشکل برمی­خورد و تقاضایش را برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا، رد می­شود و در نتیجه فرصت کارآفرینی کانادا را هم از دست می­دهد.

در صورت موفقیت در اخذ این ویزا به شما و خانواده وابسته به شما ویزای اقامت دائم کانادا اعطا می شود و این ویزا مشروط به موفق بودن بیزینس مورد نظر نمی باشد و حتی در صورت عدم موفقیت در کسب و کار مورد نظر پس از ورود به کانادا خللی در اقامت دائم شما و خانواده شما ایجاد نخواهد شد.
کارآفرینان می توانند از طریق برنامه فدرال اقامت دائم کانادا را کسب کنند. این امر موجب می شود تا کارآفرینان مهاجر ترغیب شوند تا شرکت های خود را در کانادا گسترش دهند.

 

کاناداپاس - کارآفرینی کانادا -

 

دریافت ویزای کارآفرینی کانادا برای متقاضیان مزایای بسیاری دارد، تعدادی از آن ها عبارتند از:

  • عدم نیاز به داشتن مهارت زبان انگلیسی و فرانسه.
  • اخذ اقامت برای متقاضی، همسر و فرزندان.
  • متقاضی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی نمی باشد.

برای اینکه بتوانید به عنوان کارآفرین ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت کنید، می توانید با یکی از روش های زیر اقدام نمایید:

  • کارآفرینی منیتوبا کانادا
  • کارآفرینی بریتیش کلمبیا کانادا
  • کارآفرینی ساسکاچوان کانادا
  • کارآفرینی استان انتاریو
  • کارآفرینی نوا اسکوشیا

دو برنامه کارآفرینی ارایه شده توسط استان نیوبرانزویک (New Brunswick) و همینطور استان پرنس ادوارد آیلند (Prince Edward Island) بیشتر از برنامه های مهاجرت کارآفرینی دیگر مناسب تر بوده و به متقاضیان توصیه می شود. در ادامه با خلاصه ای از ویژگی های آن ها آشنا می شوید.

 

کاناداپاس - کارآفرینی کانادا -مزایا

 

 

شرایط کارآفرینی در کانادا

  • ارائه گواهی سلامت و عدم سو پیشینه
  • برخورداری از حداقل ۲ سال تجربه کاری
  • داشتن حداقل ۳۵۰ هزار دلار کانادا بعنوان دارایی قانونی
  • همچنین لازم است تا متقاضی حداقل ۳۵ امتیاز، از مجموع امتیازات لازم برای مهاجرین کارآفرین را کسب نماید.

مزیت های کارآفرینی کانادا

  • عدم نیازمندی به مدرک تحصیلی
  • عدم نیاز به مهارت در زبان فرانسوی و یا انگلیسی
  • دریافت اقامت برای خود و خانواده

 

روش کارآفرینی کانادا

در روش کارآفرینی کانادا لازم است تا در ابتدا متقاضی بر اساس مهارت های لازم، بیزینسی را در کشور کانادا راه اندازی و سپس افرادی را که شهروند این کشور هستند استخدام نماید و خود نیز در این کار حضور فعالی داشته باشد. البته باید توجه شود که این کار نیز مستلزم رعایت شرایطی است که در زیر به آن می پردازیم

 

کاناداپاس - کارآفرینی کانادا -شرایط اخذ ویزای کارآفرینی

 

در رابطه با کارآفرینی کانادا ذکر این نکته حائز اهمیت است :

اکثر ویزاهای کانادا یا به عبارتی ،تمامی ویزاهای موقت به صورت آنلاین هستند و نیازی به مراجعه به کنسولگری یا سفارت نیست .همچنین باید خاطر نشان کنیم که برای کارآفرینی کانادا نیز مراجعه حضوری به کنسولگری لازم نیست و دفاتر ذیصلاح برای برنامه های کارآفرینی مخصوصا برنامه های استانی ،مجزا است و پرونده مذکور برای بررسی به استان مربوطه ارسال میشود.

جهت اخذ ویزای کارآفرینی کانادا به کجا مراجعه کنیم؟

قبل از اقدام به فرستادن تقاضا نامه برای کارآفرینی کانادا ، پیشنهاد می­کنیم همان طور که قبلا گفته شد حتما با یک کارشناس توانا و دقیق و آگاه به مسائل مهاجرت و اخذ امتیاز کارآفرینی، مشورت کنید. در این صورت کمتر دچار خطا و اشتباه می­شود و می­توانید همه مراحل اخذ کارآفرینی کانادا را به صورت قانونی و با حداقل مشکل پشت سر بگذارید. تیم حرفه ای و کارشناس کاناداپاس ، برای وصول به خواسته تان در این راه در کنار شماست.

 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

هرگاه بتوانیم هوای اطرافمان را به طریقی ذخیره و فشرده نمائیم انرژی موجود در هوای فشرده می تواند کاری را برای ما انجام دهد که به آن پنوماتیک گفته می شود.

عناصر پنوماتیکی:

عناصر پنوماتیکی به سه گروه تقسیم می شوند:

  1. عناصر تولیدکننده و کنترل کننده هوا مانند کمپرسورها و و احد مراقبت
  2. عناصر کارساز مانند سیلندرها، موتورها و ابزارها
  3. عناصر زمان دهنده مانند شیرها

« عناصرکارساز به عناصری گفته می شود که می تواند باری را تغییر مکان دهد و موجب دوران قسمتی از دستگاه شوند و یا بوسیله آن می توان قطعه ای را سفت و یا پرچکاری نمود که مهمترین آن سیلندر می باشد».

شیر برقی - صنعت گستر

شیرهای پنوماتیک

دریچه های پنوماتیک یکی از وسایلی می باشند که وظیفه کنترل فشار، سرعت و میزان هوا را در این سیستم کنترل می نمایند. سیستم های پنوماتیک که به نیروی هوای فشرده شده برای انتقال نیرو وابسته می باشند، می توانند در کاربردهای صنعتی بی شماری از شیر پنوماتیک استفاده نمایند. شیرهای پنوماتیک نمونه های مختلفی را دارا می باشند که در ادامه به نمونه های مختلف آن خواهیم پرداخت و با مکانیسم آن ها آشنا خواهیم شد.

شیر پنوماتیک دو طرفه

مکانیزم این شیر به گونه ای است که یک سوپاپ دو طرفه، هوا را از دو جهت عبور می دهد .در صورتی که درگاه های سوپاپ هوا بسته باشد، هوا نمی تواند از طریق شیر جریان یابد اما اگر درگاه ها باز باشند، ممکن است هوا از درگاه اول و از طریق شیر و از طریق پورت دوم یا در جهت مخالف حرکت کند.

شیر سه جهته

یک دریچه هوایی سه طرفه جهت دار، دارای سه درگاه است که هر یک از آن ها هدف دیگری را ارائه می دهد .درگاه اول برای اتصال شیر به یک محرک یا وسیله دیگر استفاده می شود؛ پورت دوم به یک جریان هوا وصل می شود؛ درگاه سوم به عنوان خروجی اگزوز استفاده می شود. هنگامی که پورت های اول و دوم باز هستند و پورت سوم بسته است، هوا از طریق دریچه به دستگاه منتقل می شود. شیرهای سه طرفه غالباً در سیلندرها به محرک ها متصل می شوند یا به صورت جفت مورد استفاده قرار می گیرند و به سیلندرهای دو حالته متصل می گردند.

سیلندر:Cylinder

سیلندر عنصری است که تولید حرکت خطی و یا دورانی می کند که تشکیل شده است از قسمتهای استوانه،سیلندر،میله پیستون، پیستون، سر وبدنه و ته بند- واشرهای آب بندی

انواع سیلندرها:

۱- سیلندر یک سوکننده ۲- سیلندر دوسرکار دوکاره ۳- سیلندر یکسر کار صفحه ای ۴- سیلندر پرده ای یا دیافراگمی ۵- سیلندر دوسرکاره دوسره ۶- سیلندر دوبل ۷- سیلندر ترکیبی ۸- سیلندر کوبه ۹- سیلندر دوران ساز ۱۰- سیلندر بالشتکی

شیرها Valves:

شیرها عناصر اصلی پنوماتیکی هستند و وظیفه سدکردن و راه دادن و تغییر مسیر جریان هوا را بعهده دارند.

شیرها دارای سه مشخصه اصلی هستند که عبارتند از: ۱- راههای شیر ۲- ایستگاه های شیر ۳- نوع تحریک و برگشت

راه شیر: یعنی تعداد دهانه های ورودی و خروجی هوا

ایستگاه های شیر: حالتهای شیر را نشان می دهد

تحریک:عملی است که موجب تغییر حالت یک شیر می شود و انواع تحریک عبارت است از: تحریک دستی، پدالی، بادی، مغناطیسی، غلطکی برگشت آزاد

برگشت: عملی است که موجب می شود شیر به حالت اول خود برگردد و انواع آن عبارت است از برگشت دستی، پدالی، بادی، مغناطیسی، فنری

اکثر سیستم‌های پنوماتیکیِ به‌کاررفته در صنعت معمولاً با هوای فشرده یا گازهای بی‌اثر فشرده راه‌اندازی می‌شوند؛ مانند کمپرسورهای سیلندری که با موتور الکتریکی راه‌اندازی می‌شوند، موتورهای هوایی، و دیگر تجهیزات. هنگامی که نیاز به سیستم‌های ارزان‌قیمت، انعطاف بیشتر یا جایگزین ایمن‌تر برای موتورهای الکتریکی و عملگرها باشد، یک سیستم پنوماتیکی که از طریق سولونید ولوهای خودکار یا دستی کنترل می‌شود، انتخاب می‌شود.

همچنین در دندان‌پزشکی، ساخت‌وساز، معدن، و بخش‌های دیگر از پنوماتیک استفاده می‌شود.

پنوماتیک فرصتی را برای ارتقای سطح توانایی صنعتی فراهم کرده و با استفاده از پنوماتیک تجهیزاتی ساخته شده که تغییرات شگرفی را در هر زمینه ایجاد کرده است.

سیلندرهای پنوماتیک

سیلندرها پنوماتیک معمولا به عنوان سیلندر هوا شناخته می شوند. سیلندرهایی هستند که از نیروی گازهای فشرده شده، برای تولید نیرویی در یک حرکت خطی معکوس استفاده می کنند.
سیلندرهای پنوماتیک انواع مختلفی دارند که از انواع آن ها می توان سیلندرهای تک کاره، سیلندرهای دو منظوره، سیلندرهای تلسکوپی چند مرحله ای و … اشاره کرد. خود سیلندر شامل محفظه ای برای ورود هوای فشرده شده و مسیری برای خروج از آن پیستونی می باشد، که بیشتر کارها را انجام می دهد. چندین نوع سیستم مختلف برای سیلندرهای پنوماتیک وجود دارد و هر یک نوع نیروی کمی متفاوت دارند. اولین و ساده ترین سیلندر پنوماتیک، تک کاره است که در آن یک سیستم پیستون محور، هوای فشرده شده را از طریق یک سولنوئید مجبور می کند دریچه پشت پیستون، راه را برای هوای کاملاً فشرده شده جستجو کند و مقدار زیادی نیرو را بر روی پیستون وارد کند. هرچه اندازه مته بزرگتر باشد، هوا به راحتی آن را جابجا می کند. سیلندر تک کاره می تواند با مکانیزم فنر فشرده شده اصلاح شود که بین انتهای سیلندر و سمت پیستون روبروی محل ورود هوای فشرده قرار داده شود. این سیستم با روشی مشابه با استاندارد کار می کند، اما پس از آزاد شدن هوای فشرده شده، پیستون مجبور می شود تا به موقعیت اصلی خود برگردد. این سیستم برای حرکت تکراری و خطی شامل بارهای سنگین استفاده می شود و برای انجام کار خود به نیروی هوای فشرده تر نیاز دارد.

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

قیمت انواع ورق استیل آنلاین

فلز های مختلف با کارایی های متفاوت دارای قیمت های مختلفی می باشند. گفتنی است که ورق استیل به عنوان یکی از کاربردی ترین ورق های فلزی، قیمت های مختلفی دارد. قیمت ورق استیل با توجه به نوع کارایی و یک سری از پارامترهای مختلف می‌ تواند متفاوت باشد. نکات متفاوتی در مورد قیمت ورق های استیل وجود دارد که افراد می‌ توانند با توجه به این نکات به خرید آن اقدام نمایند. لذا ما در این متن قصد داریم که نکاتی همچون قیمت ورق استیل، منصفانه بودن قیمت آن، عوامل تأثیر گذار بر قیمت ورق استیل، چگونگی کاهش قیمت آن، تاثیر جنس آن بر روی قیمتش و نکات مختلفی که در این مورد وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت انواع ورق استیل - bftco

 

ما در شرکت بی اف تی کو ( بارمان فولاد طهرانی ) قیمت انواع ورق استیل را به صورت انلاین و لحظه ای به شما ارایه میدهیم تا شما مشتریان عزیز این شرکت را به عنوان منبع اصلی تهیه و توزیع ورق استیل بشناسانیم.

آیا قیمت ورق استیل با توجه به وضعیت حال حاضر منصفانه می باشد یا خیر؟

در این مورد می توان گفت که قیمت ورق استیل در حال حاضر آن چنان منصفانه نمی باشد؛ مخصوصاً در کشور ایران قیمت ورق استیل نسبت به بازار جهانی بسیار بالا می باشد و همین موضوع باعث گردیده که بسیاری از افراد با توجه به کارایی که از آن تحت نظر دارند در بعضی از موارد در زمان خرید دچار یک سری از مشکلات شوند.

کشور ایران به عنوان یکی از کشورهایی می باشد که در صنایع مختلف فلز آلات، پیشرو بوده است. اما امروزه با توجه به تحریم‌ های جهانی علیه نظام اقتصادی ایران، قیمت ورق استیل و تمامی مشتقات استیل مانند لوله استیل و تجهیزات استیل مانند، بالا رفته و همین موضوع باعث شده است که خریداران در زمان خرید این فلز کمی دچار مشکلات شوند.

قیمت لحظه ای ورق استیل

دسته بندی ورق استیل:

بطور کلی ورق های استیل به دو گروه تقسیم می‌شوند:

  1. استیل بگیر (نوعی ورق استیل که به آهنربا جذب می شود، فاقد عناصر نیکل و مولیبدن است، استیل‌های سری ۴۰۰ از این دسته هستند)
  2. استیل نگیر (نوعی ورق استیل که به آهنربا جذب نمی‌شود، کاربردی‌تر است ولی قیمت ورق استیل گران‌تری دارد، استیلهای سری ۳۰۰ رایج‌ترین نوع استیل نگیر می‌باشند)
  • lisaka
  • ۰
  • ۰

امروزه ساخت و ساز در دو شکل کلی صورت میگیرد ساخت و ساز با سازه های بتنی و استفاده از سازه های فلزی برای ساخت اسکلت فلزی بنا، سازه های بتنی عموما متداول تر هستند و بیشتر استفاده میشوند، اما دانستن اینکه ساخت اسکلت فلزی چه مزایایی بر سازه های بتنی دارد میتواند راهگشای بسیاری از سوال های ما باشد.

در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است .

با توجه به توسعه کلان شهر های ایران و حرفه ای و صنعتی شدن ساخت و ساز باید به تدریج روش های مدرن در ساخت و ساز را با روش های سنتی جایگزین کنیم ، سازه های فلزی میتوانند به خوبی در برابر حوادث غیر مترقبه و در طی روال ساخت تقویت شده و در برابر حوادث ایمن شوند . سرعت تولید و توسعه بالا دارند، زمان لازم برای ساخت محصول نهایی را کاهش می دهند و میتوانند به سبک تر شدن سازه ساختمان و افزایش مقاومت ساختمان کمک کنند.

 

مراحل ساخت ساختمان اسکلت فلزی

به طور معمول سازه فولادی به سیستم‌های ساختمانی اطلاق می‌شوند که در آن المان‌های عمودی و افقی که قاب‌ها را تشکیل می‌دهند از فلز ساخته شده باشند. حال با این تعریف ساده، حال به سراغ مراحل ساخت سازه‌های فلزی به شرح زیر می‌رویم:

  • ساخت پایه و فونداسیون
  • ساخت ستون فولادی
  • نصب تیرهای فلزی
  • سیستم‌های سقف
  • سیستم بادبند
  • نازک کاری

 

آمــاده سـازی، خـاک بـرداری، فـونـداسیـون و پـی ریــزی سوله:

همزمان با ساخت اسکلت در کارخانه مراحل آماده سازی زمین، خاک برداری، فونداسیون و پی ریزی در محل پروژه صورت می‌پذیرد تا آماده نصب اسکلت شود. در این مرحله بتن ریزی و فونداسیون اختصاصی در صورت نصب ماشین آلات در سوله با توجه به کابری سوله نیز انجام می‌پذیرد. همچنین در صورت نیاز به تردد متوالی هر گونه ماشین آلات حمل و نقل مانند لیفتراک و تریلر، کف سازی اولیه و زیرین سوله باید متناسب با وزن این ماشین آلات تقویت و انجام شود.

انواع قاب کامل در اسکلت فلزی:

  • قاب با تیرهای افقی: اسکلت فلزی بسته است که از ستون‌ها، تیرهای افقی و بادبند تشکیل یافته است.
    توجه: در ساختمان‌های اسکلت فلزی مرتفع (حداقل ۳ طبقه) و یا طویل (حداقل به طول ۱۰ متر) از بادبند استفاده می‌شود.
  • قاب با تیرهای موّرب (شیب دار).

 

  • lisaka