لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که دوست دارید سمعک ها در داخل گوش شما به صورتی باشند که قابل رویت نباشند، خرید سمعک نامرئی یا همان خرید سمعک مخفی اقدام کنید که سمعک های بسیار کوچکی هستند، بهترین گزینه به منظور رفع کم شنوایی می باشد.

انواع سمعک های مخفی

1.  سمعک‌های IIC - Invisible In Canal یا نامرئی داخل مجرا

همانطور که از نام این محصول برمی‌آید، خرید سمعک نامرئی داخل مجرا از جمله وسایل کمک شنیداریست که با نفوذ به عمق حفره گوش مددجو، به هیچ عنوان از بیرون دید نداشته و قابل رؤیت نمی‌باشند، لذا شناسایی کم شنوایی افرادی با داشتن این محصولات بسیار دشوار می‌باشد.

2.  سمعک‌های CIC - Completely In Canal یا کاملا داخل مجرا

این نوع سمعک‌ها دارای ابعاد بزرگتری نسبت به دسته قبل می‌باشند، در نتیجه بخشی از آن در ابتدای حفره گوش (قسمت پایینی داخل گوش) پیداست. ناگفته نماند که با وجود رنگ نامرئی یا نزدیک به رنگ پوست مددجو، این سمعک‌ها جلب‌ توجه زیادی نداشته و تا فردی دقت زیادی بکار نبندد، قادر به مشاهده آن‌ها نیست.

3.  سمعک‌های ITC - In The Canal یا داخل مجرا

با توجه به نامگذاری محصولات، اگر دسته قبلی را سمعکی درون کانالی با اندکی بیرون زدگی از حفره تصور کنیم، این زیرگروه از سمعک‌های مخفی بخش نمایان بیشتری داشته که از نزدیک قابل‌ مشاهده هستند.

4.  سمعک‌های ITE - In The Ear یا سمعک داخل گوشی

در میان سمعک‌های مخفی، این مورد از همه نمونه‌ها بزرگ‌تر بوده، درنتیجه به راحتی دیده می‌شوند. اگرچه پرکردن فضای داخل گوش و پیدا بودن سمعک با مخفی بودن آن در تضاد است، اما از آنجایی‌ که گیرنده یا میکروفونی به خارج از محدوده گوش نرفته و همه اجزایی که به صورت اختصاصی قالب‌گیری شده به گوش مددجو چسبیده‌اند، در زمره این محصولات قرارگرفته است.

 

جهت مطالعه بیشتر می توانید به صفحه سمعک مخفی چه ویژگی‌ها و چه محدودیت‌هایی دارد؟ می باشد

جهت دریافت مشاوره نیز میتوانید با شماره 09356900780 ارتباط داشته باشید تا مشکلات مربوط به شنوایی و وزوز گوش خود را رفع نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی