لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش خیاطی از سطح مبتدی تا پیشرفته خیاطی یک هنر است، اگر برای فرا گرفتن این هنر ارزشمند وقت کافی دارید، هرگز زمان یادگیری آن را عقب نیاندازید و به دنبال تحقق رویای خود باشید.

کلاس خیاطی چه کمکی به شما می کند شاید از مدل لباس یا مانتویی که در فروشگاه می‌بینید خوشتان بیاید، اما ممکن است آستین آن تنگ یا گشاد، قد لباس زیادی کوتاه یا بلند باشد و یا حتی گودی کمر آن به خوبی گرفته نشده باشد؛ اما زمانیکه هنر خیاطی را به خوبی بلد باشید می‌توانید لباس‌هایتان را قالب بدن خود دوخته و با اندازه گیری درست و دقیق، لباس مورد دلخواه خود را بدوزید.

www.pishkesvatan.org

آموزش خیاطی را می توانید در مجتمع فنی و آموزشی پیشکسوتان آموزش ببینید دوره های مختلف نازک دوزی و ضخیم دوزی را خواهید آموخت جدا از جنبه اقتصادی که در این رشته جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی در کشورمان دارد، این هنر یک کار سرگرم کننده و آرام بخش نیز هست که می‌تواند نقش درمانی برای افراد داشته باشد؛ به این دلیل که باعث می‌شود از استرس‌های روزمره زندگی دور شوید و فکر خود را بر روی دوختن و تولید ، متمرکز ‌کنید.

بنابراین خیاطی یک زندگی جدید است و خیاطها با خلق مدل‌ها و طرح‌های جدید، روحشان تازه شده و به همین دلیل است که در میان این هنرمندان کمتر کسی را می توان یافت که افسردگی داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره طراحی لباس یا کلاس طراحی لباس بصورت آنلاین ( غیر حضوری ) یا حضوری با کارشناسان ما در دپارتمان فناوری آموزش خیاطی پیشکسوتان تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس آموزشگاه

09124357612

02122706966

02122706967

  • ۰۲/۰۲/۱۴
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی