لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سافت استارتر چیست ؟

سافت استارتر یکی از انواع تجهیزات صنعتی است. سافت استارتر در لغت به معنای راه اندازی نرم می باشد. راه اندازی نرم به معنای این است که موتور به تدریج و با آهستگی به دور اسمی خود برسد.

الکتروموتورها در زمان راه اندازی ولتاژی ما بین 6 تا 8 برابر ولتاژ نامی مصرف می کنند که این عمل سبب راه اندازی آن ها با تنش ها و ضربات الکتریکی و مکانیکی فراوانی می شود که رفته رفته موجبات استهلاک آن را فراهم می کند.

 

وظیفه ی سافت استارتر همان طور که از نامش پیداست، راه اندازی نرم و آهسته الکتروموتور است. به این صورت که با محدود کردن ولتاژ مانع از کشیدن ولتاژ بیش از حد از منبع می شود و در نتیجه راه اندازی نرم را به همراه دارد. شرکت لیان الکتریک ویرا در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات مهندسی و بازرگانی در عرصه صنعت برق کشور تاسیس گردید.

مشخصات فنی سافت استارتر :

انواع سافت استارتر موجود در بازار را می توان به سه مدل آنالوگ بدون حفاظت ، آنالوگ با حفاظت و دیجیتال تقسیم کرد. سافت استارتر ها دارای معایب و مزایایی هستند. سافت استار دارای مزایایی همچون کاهش افزایش طول عمر و استحکام موتور ها و پمپ ها ، جریان و گشتاور مکانیکی بالا در هنگام راه اندازی ، افزایش قابیلت اطمینان ، کاهش تنش و استرس بر تجهیزات انتقال و کوپلینگ ها ، کار در دمای بالا ، نگهداری ، کارکرد و برنامه ریزی آسان ، کاهش هزینه ها ، سیم کشی ساده و ….. می باشد. از معایب آن هم می توان عدم امکان سرعت تغییر موتور ، عدم امکان تغییر جهت موتور ، عدم امکان افزایش سرعت موتور و …… را نام برد.

کاربری های سافت استارتر :

سافت استارتر lianelectric  در صنعت مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. ازجمله این کاربری ها می توان به پمپ ها ، میکسرها ، آسیاب ها ، سنگ شکن ها ، کانوایرها ، فن ها ، مخلوط کن ها ، پودرکننده ها ، پله های متحرک ، بلوورها ، اگزوسترها ، خرد کن ها و ….. اشاره کرد.
در وب سایت lianelectric.com انواع محصولات متمایز و جدید سافت استارتر و اینورتر را خواهید دید. با کارشناسان فروش ما برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید.

تفاوت سافت استارتر و درایو :

همانطور که پیش تر اشاره کردیم سافت استارتر وظیفه ی راه اندازی نرم یک موتور را به عهده دارد. تفاوت سافت استارتر و درایو در این است که درایو علاوه بر راه اندازی نرم مزایایی همچون کنترل کردن دور الکتروموتور ، تغییر جهت و سرعت ، افزایش استحکام و مقاومت ، کاهش مصرف انرژی و ……دارا می باشد.

نکات ایمنی در استفاده از سافت استارتر همیشه قبل از تماس با قسمت های برق دار سافت استارتر برق ورودی به آن را قطع نمایید.

حداقل 3 دقیقه منتظر بمانید تا ولتاژ ذخیره شده در برخی از قسمت های برق دار و خازن های موجود در آنها خالی شود. برق ورودی به سافت استارتر بایستی زمین شده باشد (نوع برق ورودی Y باشد).

فیوز مورد استفاده در ورودی سافت سارتر از نوع فیوز های نیمه هادی با سرعت قطع بالا انتخاب شود. برای اینکه از موتور در برابر جریان به‌ درستی حفاظت کند، نباید جریان موتور کمتر از 30 درصد جریان سافت استارتر باشد. برای ارت نمودن بدنه سافت استارتر از سیم ارت مجزا استفاده نمایید.

 

تمامی قسمت های بردهای الکترونیکی و تجهیزات آن ها به الکتریسیته ساکن حساس هستند. بدون استفاده از دستبند مناسب ارت با این قسمت ها هرگز تماس برقرار نکنید. اندازه کابل ارت مورد استفاده برای سافت استارتر با توجه به جدول سایزینگ کابل ارت بر حسب نوع سافت استارتر انتخاب شود .کابل ارت را به شین ارت یا به چاه ارت با مقاومت کمتر از 10 اهم وصل نمایید.

 

از کابل نول برای اهداف ارت استفاده نکنید. از یک کابل مجزا برای این کار استفاده شود. ارت سافت استارتر را با تجهیزاتی که با جریان های بالا(موتورهای ولتاژ بالا، دستگاه های جوشکاری و غیره )کار می کنند، مشترک نکنید.

 

در صورتی که بیشتر از یک سافت استارتر استفاده می شود، ارت آن ها باید مطابق استاندارد انجام شود. همیشه بدنه موتور را ارت نمایید. موتور را در تابلویی که سافت استارتر در آن قرار دارد ارت نمایید. سیم خروجی سافت استارتر به موتور بایستی از کابل ورودی، کابل های سیگنال و کنترل مجزا شود.  

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

انگشتر طلا زنانه جز یکی از زیباترین زیروآلات زنانه می باشد که اهمیت و جایگاه خاصی بین بانوان دارد برای همین تولید کنندگان این صنف با روش های تولید گوناگون نسبت به پیاده سازی انگشتر ها در طرح های متنوع اقدام نموده اند یکی از این شرکت ها شرکت تولیدی آوا می باشد این شرکت مصنوعات استاندارد طلا را تولید و بصورت فروش آنلاین و حضوری در اختیار بانوان قرار می دهد.

شرکت  تولیدی آوا که یکی از تولیدکنندکان  مصنوعات  استاندارد طلا با کد شناسایی اتحادیه اصفهان: E001 می باشد . از جمله  انگشتر طلای زنانه که از طرحی مشبک اما شیک برخوردار است را در طرح های مختلف تولید می نماید.

انگشتر طلای زنانه مدل آوا کد 06111.02.7010 می باشد که طرفداران زیادی دارد به  طوری که این طرح یکی از پر فروش ترین انگشترهای طلا می باشد .

انگشتر طلای  زنانه مدل 0611.1.02.7010 از تاجی ساده و نمایی تخت به صورت شبکه بری و ستاره ای و با رنگ سفید رادیومی قرار گرفته که جلوه ای زیبا  در انگشتر ایجاد می تماید .yes

در حاشیه رکاب برای سبکی و استحکام انگشتر به صورت فیوژن ( توخالی- لانه زنبوری )  طراحی شده که مقاومت انگشتر را درمقابل ضربه های ناگهانی دست، دو چندان می کند .


این انگشتر میتواند هدیهای  متفاوت برای بهترین دوست انتخاب شود 

 

نحوه ی سفارش:
 

برای سفارش کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس با کلیک بر روی گزینه خرید اینترنتی، سفارش خود را به ثبت برسانید، اطمینان داشته باشید محصول در کمترین زمان از طریق پست برای شما ارسال می گردد. 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی خرید، می توانید به صفحه مشاوره و راهنمای خرید دارینا مراجعه کنید.

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

بازاریابی از طریق پنل اس ام اس مخابرات به کسب و کارهای خرد و کلان کمک می کند تا در بازارهای رقابتی امروز دیده شوند می توان این کار را با تبلیغات از طریق بهترین پنل اس ام اس مخابرات که از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیامکی دریافت نمود، همانند شرکت سپهر پیامک، بازاریابی از طریق سامانه پیامک یا همان پنل اس ام اس در ارتباطات از راه دور بسیار هدفمند است و به شرکت ها کمک می کند تا کمپین تبلیغاتی خود را با هزینه های مقرون به صرفه ایجاد نمایند.

پیامک متنی یک راه آسان، ارزان و جذاب برای ارتباط گیری است که میتوان با ارسال انبوه متن پیامک از طریق پنل اس ام اس مخابرات  اقدام کرد این مورد ارزشی برابر با تبلیغاتی پر هزینه می باشد چرا که با گذاشتن لینک سایت خود هم از نظر بازاریابی کسب کار خود به نتیجه می رسید و هم بازدید سایت خود را بصورت طبیعی افزایش میدهید پس با یک تیر دو نشان زده اید.

کاربردهای پنل اس ام اس مخابرات چیست؟  آیا مخابرات ارائه دهنده‌ی این سامانه است؟ ۸ ویژگی‌های یک پنل مناسب چیست‌؟

 ارسال انبوه پیامک متنی یکی از سرویس‌های پرکاربرد برای شرکت‌ها، نهادها و افرادی است که می‌خواهند محصولاتشان را با کمترین هزینه تبلیغ کنند. تبلیغی که نه آنقدر مثل تبلیغ در رسانه ملی، رسمی است و نه آنقدر مثل تبلیغ در شبکه‌های ارتباطی اینترنتی غیر رسمی است. با توجه به هزینه اندک تبلیغات پیامکی مخابرات نسبت به سایر روشهای موجود یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما استفاده از همین سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه یا همان پنل اس ام اس مخابرات می باشد. در واقع پنل اس ام اس مخابرات نرم افزاری تحت وب است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد محیط آن یعنی سامانه پیامک خود خواهید شد.

بهترین پنل اس ام اس   پنل اس ام اس   پنل اس ام اس تبلیغاتی

سامانه پیامک   پنل اس ام اس مخابرات   خرید پنل اس ام اس

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

کلمه اینورتر در لغت به معنی معکوس کننده است و اینورتر دستگاهی است که برق DC را به برق AC تبدیل میکند. از ابتدای کشف برق، به راحتی برق AC را به برق DC تبدیل میکرده اند، اما در دهه های اخیر تبدیل برق DC به برق AC نیز به کمک اینورترها امکان پذیر شده است.
اینورتر سه کاربرد اصلی دارد: تبدیل 12 ولت DC برق خودور به برق 220 ولت AC، اینورترهای جوشکاری، اینوترهای کنترل دور موتور مانند اینورترهای بکار رفته در کولرهای گازی.

 

ویژگی های اینورتر

کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور ، امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار، امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است، امکان کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور، برنامه ریزی کردن حرکت.

اینورتر به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. دستگاهی الکترونیکی است که بوسیله آن می توان سرعت موتورهای سه فاز را تغییر داد.

 

اینورتر (Inverter) یا مبدل برق دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. جریان AC تبدیل شده می توانند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که بوسیله ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می شود.

 



 

اینورتر ها از نظر فاز و شکل موج خروجی

اینورترها از نظر فاز تبدیل به دو نوع عمده تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می شوند، همچنین از نظر شکل موج خروجی به چهار نوع زیر قابل تقسیم هستند:

  • خروجی به شکل موج مربعی
  • خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده
  • خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده
  • خروجی به شکل سینوسی خالص

 

کاربردهای اینورتر

 

اینورتر اغلب در برق شهری و همچنین برای مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. مشکل اصلی جریان AC این است که این نوع جریان، قابل دخیره برای استفاده در آینده نیست. به همین خاطر جریان AC تبدیل به جریان DC میشود و جریان DC در باتری ذخیره میشود و بعدا هر زمان که به جریان AC نیاز بود، جریان DC ذخیره شده به جریان AC تبدیل میشود تا در دستگاه هایی که با جریان AC کار میکنند مورد استفاده قرار گیرد. انیورتر برای تبدیل کردن جریان DC به انواع جریان AC با ولتاژ، تعداد فاز و فرکانس های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.


طی سال گذشته بخش بازرگانی شرکت لیان الکتریک ویرا به عنوان مجری فرایند خرید به همراه کادر فنی متبحر تمامی تلاش خود را در جهت تامین کالا از برترین سازندگان جهانی معطوف نموده تا در افزایش بهره وری با ارائه خدمات با کیفیت و نهایتاً رضایتمندی مشتریان خود سهیم باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اینورتر و محصولات مورد نظر دیگر میتوانید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل نمائید.



 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

برای اینکه بتوان لوله های گرفته فاضلاب ها را با لوله بازکنی تهران پایپر باز کنید باید اطلاعاتی را از قبل بدانید برای همین مطلب مفیدی برای آشنایی با نحوه لوله کشی فاضلاب ارائه می دهیم.

نحوه اجرای لوله کشی فاضلاب میتواند نقش مهمی در طول عمر لوله کشی و همچنین گرفتگی لوله و انسداد در لوله ها را داشته باشد . خدمات لوله کشی ساختمان تهران پایپر در ادامه در رابطه با طراحی و انواع لوله کشی فاضلاب و نقش آنها در احتیاج به لوله بازکنی در تهران میپردازد .

 

تماس با ما لوله باز کنی تهران پایپر

 

لوله بازکنی غرب تهران  لوله بازکنی سعادت آباد  لوله بازکنی شهرک غرب  لوله بازکنی ولنجک  لوله بازکنی آریاشهر

 

لوله کشی فاضلاب در یک ساختمان برای خارج کردن فاضلاب که محلولی از آب کثیف و ذرات معلق آن است بکار میرود . هدایت فاضلاب و پسابهای حاصل از مصارف انسانی و سایر مقاصد وظیفه لوله کشی فاضلاب میباشد . هرچقدر که میزان استفاده از لوله فاضلاب مورد نظر بیشتر باشد , بایستی که سایز لوله فاضلاب بیشتر شود .

  لوله بازکنی تهران پایپر ارائه دهنده انواع خدمات لوله کشی  

پارامتر دیگری که در تعیین سایز لوله فاضلاب موثر است , درصد مواد جامد و نوع آنها میباشد . معمولا در یک ساختمان مسکونی بیشترین سایز لوله اتصالات مربوط به لوله کشی فاضلاب توالت ایرانی و یا فرنگی است که بخاطر اندازه و حجم فضولات دفعی بایستی بیشترین سایز لوله اتصالات را انتخاب نمود .

 

لوله بازکنی پونک  لوله بازکنی جنت آباد لوله بازکنی شهران لوله بازکنی بلوار فردوس لوله بازکنی صادقیه  لوله بازکنی ونک

 

از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در گرفتگی لوله ها میتوان به سطوح داخلی و متریال لوله های فاضلاب اشاره کرد ,  که هرچقدر سطحی داخلی صاف و بدون برآمدگی داشته باشند و خاصیت روندگی آب در آنها بیشتر باشد , کمتر دچار کرفتگی میشوند .

  • lisaka