لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تکاب اتصالشرکت تعاونی تکاب اتصال دماوند

شرکت تعاونی تکاب اتصال دماوند در راستای تقویت تولید داخلی، اشتغال زایی و صرفه جویی ارزی از سال 1377 در زمینه تجهیز پروژه های آبیاری تأسیس گردید و از سال 1380 با هدف تلاش جهت خودکفایی کشور و همراستا با تکنولوژی روز دنیا تولیدات خود را در زمینه لوله و اتصالات پلی اتیلن مطابق با آخرین استاندارد های ملی و بین المللی با ظرفیت 300 تن در سال آغاز نمود .
در طول مدت 16 سال با افزایش فضای تولید تجهیزات موردنیاز در این راستا و نیروی انسانی ضمن ایجاد چهار مرحله طرح توسعه توانسته ظرفیت تولیدات خود را تا بیش از 1300 تن در سال افزایش دهد، که در این میان بااستفاده از بخش R&D و آزمایشگاه همکار مؤسسه ملی استاندارد چندین مورد ثبت اختراع داخلی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.
این مجموعه تولید کننده اتصالات پلی اتیلن برای مصارف صنایع آب ، آب رسانی ، تأسیسات ، گاز ، سیستم های اطفای حریق و آتش نشانی است که محصولات خود را در چهار زمینه ی اصلی اتصالات جوشی یا بات فیوژن ، اتصالات الکتروفیوژن ، اتصالات فلنج دار و اتصالات خاص طراحی و عرضه می کند.
در حال حاضر این مجموعه علاوه بر صادرات به کشورهای همسایه ، با تأمین و تولید 20% از نیاز داخلی کشور در حوزه اتصالات پلی اتیلن ، رتبه دوم تولید اتصالات را در کشور در اختیار دارد.

 

تکاب اتصال دماوند

 

نمایندگی های تکاب اتصال:

تهران تکنوپایپ شادآباد
تهران کارخانه فولاد اتصال
مشهد پلی تم
اصفهان فروشگاه امامی
کرمان فروشگاه رضایی
افغانستان – گلد واتر پایپ

 

محصولات این شرکت:

اتصالات الکتروفیوژن

اتصالات پلی اتیلن تزریقی ( بات فیوژن )

اتصالات پلی اتیلن فلنج دار

اتصالات پلی اتیلن جوشی ( ماشینکاری )

اتصالات لوله پلی اتیلن

  • lisaka