لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

میل لنگ کیا - هیوندا 2400 سی سی که لنگ ها ثابت و متحرک دارد.

میل لنگ کیا بخش لنگ ثابت به وسیله یاتاقان های ثابت روی بلوک سیلندر بسته می شوند و لنگ های متحرک به وسیله ی یاتاقان متحرک به شاتون وصل می شوند و به این طریق حرکت رفت و برگشت پیستون که کورس پیستون نامیده می شود به حرکت دورانی تبدیل میشود.

هم اکنون میل لنگ کیا - هیوندای 2400 سی سی را با بهترین کیفیت بصورت اصل و استوک که از قطعات اصلی می باشد از فروشگاه استوک یدک تهیه فرمایید.

همچنین در صورت آسیب دیدن ماشین کیا – هیوندای و … می توانید با مراجعه به ما در منطقه شوش یا مراجعه به سایت www.estockyadak.com از بهترین کیفیت استوک های مربوط به خودروهای لوکس و مدل بالا خرید فرمایید 

لطفا جهت اطلاع از قیمت به صورت آنلاین ،حضوری و یا تماس ارتباط برقرار کنید

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی