لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از مواردی که در قیمت سوله تاثیر گذار است این است که سوله باید دارای دفترچه محاسبات صحیحی باشد که سازمان نظام مهندسی ، آن را تایید کند در این صورت مطمئنن سوله کاملا استاندارد است. اما می توان قیمت سوله را با در نظر نگرفتن نکات مهم در دفترچه محاسبات پایینتر آورد ( منظور این است که سوله غیر استاندارد باشد ) و با قیمت پایینتر هم ساخت اما اگر هم بتوانید مجوز ساخت بگیرید مطمئناٌ با نشست یک برف و یا یک باد و زلزله سنگین سوله ریزش می کند و خراب میشود (در صورتی که دفترچه محاسبات نداشته باشد )، پس حتما قبل از ساخت سوله از استاندارد بودن سوله، از طریق مبادی ذیربط اطمینان حاصل فرمایید.
نکته های جدول قیمت سوله :
1. قیمتهای درج شده در جدول شامل: طراحی سازه و فونداسیون ، خرید مصالح ، ساخت ، رنگ آمیزی ، اتصالات سازه ( پیچ و مهره و مهار کش ) و نصب سازه در محل می باشد
2. هزینه های ذیل برای سازه های فلزی به صورت کامل حساب شده و شامل : بیس پلیت ، فریم های ستون و سقف ، وال پست ، استرات ، بادبند کشی کامل ( ستون و سقف ) و تیر ریزی سقف می باشد.
3. در اجرای این سازه ها از پروفیل فولادی چهارگوش St37 استاندارد ( فولاد مبارکه ) و با ضخامت مورد تایید آیین نامه مقررات ملی استفاده می شود و جوشکاری قطعات سازه با استفاده از گاز محافظ Co2 انجام می گردد.
4. قیمتها بر اساس سازه با ارتفاع از کناره ۵ متر می باشد.
5. وزن ها بر اساس بار برف ۵۰ کیلوگرم بر متر مربع و سرعت باد 85 km/h محاسبه شده است.

قیمت سوله در استیلا

مدیریت مجموعه جناب آقای مهندس باقرزاده می باشد که نزدیک به نیم قرن با سوله و سوله سازی آشنا بوده و در این مسیر اطلاعات جامع در اختیار دارد شما می توانید با ایشان بصورت مستقیم از راه های ارتباطی زیر تماس داشته باشید.

جهت مشاهده اطلاعات و رزومه شرکت به سایت زیر مراجعه فرمایید:

www.steela.co

جهت حضور در شرکت استیلا می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

استان تهران - منطقه 18 ، شهرستان ری ، بخش فشاپویه ، دهستان حسن آباد ، روستا شمس آباد، محله (شمس آباد فاز توسعه) ، بلوار بوعلی سینا ، کوچه نرگس نهم ، پلاک 11 ، قطعه TF345 ، طبقه همکف کدپستی 1834179671

جهت تماس فوری و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر بصورت تماس و پیام واتس آپ ارتباط داشته باشید:

 09121119675

  • ۹۹/۱۲/۱۶
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی