لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کیف پول

کیف پول جعبه ای از جنس پارچه یا چرم است که برای حمل مدارک شخصی مانند پول، کارت اعتباری، کارت های شناسایی، عکس، کارت هدیه و انواع کارت های کاغذی و لمینت استفاده می شود.

انواع کیف پول اغلب سایز جیبی داشته ولی الزاما تا شدنی نیستند.

کیف پول چرم از جمله لوازمی به شمار می آید که مطمئنا در دست داشتن یک کیف پول چرم شیک و مرغوب استایل شما رو تکمیل می کند.

امروزه اکثر دست اندر کاران صنعت مد، در فصول مختلف کیف پول هایی را از جنس چرم سیاه و قهوه ای ارائه می کنند.

 

انواع کیف پول : 

کیف پول روی سینه , کیف پول دو تکه , کیف پول های سه تکه ,کیف پول جیب جلو  و ...

کیف پول

                          چند کاره

این کیف علاوه بر عملکرد یک کیف عادی همزمان مانند یک چاقو، اره کوچک، دربازکن و خط کش عمل می کند.

 

از سوی دیگر کیف های پول زنانه براساس نیازهای زنان و استایل کلاسیک زنانه طراحی می شوند. اغلب بزرگ تر از نوع مردانه آن هستند، زیپ دارند و جیب های مختلفی دارند که از پول و کارت اعتباری گرفته تا لوازم شخصی و آرایشی، گوشی موبایل و غیره در آن قرار داده می شوند.

 

کیف پول سایز بلند

کیف هایی که اکثرا با شلوار جین پوشیده می شوند و توسط بند، زنجیر یا بند چرمی نگه داشته می شوند. اسناد صاف قرار داده می شوند و این نوع کیف اغلب دارای محفظه کوچکی برای پول خرد است. این کیف ها بین موتورسواران بسیار محبوب هستند که می توانند اسناد خود را در وضعیت امنی نگه دارند. این کیف ها در کشورهایی که اساس آنها بر استفاده از پول خرد است (مانند ژاپن) بیشتر استفاده می شوند و تحت تاثیر زیبایی شناختی مردمان اولیه آمریکا هستند.

 

 

 

 

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

کیف چرم

چرم حاصل دباغی پوست حیواناتی مانند بز، گوسفند، گاو و گاومیش است.  این محصول دوام و خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

محصولات چرمی به دلیل ویژگی خاصی که به لحاظ رنگ و ظاهر دارا هستند، با هر تیپ و استایلی قابل هماهنگی می باشند.

 اگر چه ممکن است در ابتدا قیمت محصولات چرم نسبت به سایر محصولات بیشتر به نظر آید، اما هزینه ای که بابت خرید این محصولات می گردد، با توجه به دوام و زیبایی کار، در طولانی مدت کاملاً به صرفه خواهد بود.

 

چرم آرتان

ویژگی های اصلی یک کیف چرم

یک کیف چرمی به طور کلی دارای ویژگی های زیر است:

  • این کیف کالایی با ارزش و لوکس به شمار می آید.
  • این کیف در مقابل آسیب های احتمالی مانند آتش، نور آفتاب و … مقاوم است.

کیف چرم

 

لطفا ادامه مطلب را از لینک زیر مطالعه بفرمایید

کیف چرم

  • lisaka
  • ۱
  • ۰

4 دلیل برای خرید سیم و کابل با کیفیت برای ساختمان

تاریخ انتشار 19-11-2019 - نویسنده: زارع

 

فروش سیم و کابل 

برای ساخت یک ساختمان همیشه سوال این است که چه مصالحی در آن استفاده شده تا رتبه ساختمان یا سازه در بین سایر سازه ها مشخص شود. یکی از این مصالح که همیشه محل مناقشه است و اغلب سازنده ها به استفاده از ارزانتر و بی کیفیت ترین نوع های موجود می پردازند، سیم و کابل در ساختمان است. همچنین برای یک فروشنده نیز، فقط فروش سیم و کابل نباید به معنای دریافت حاشیه سود کافی باشد. یعنی فقط به فکر فروش باشیم و فکر عواقب اینکه مشتری از این سیم و کابل بی کیفیت به کجا خواهد رسید، نباشیم!

یکی از دلایلی که این سیم و کابل مصرفی، قابل مشاهده نیست و اغلب مصرف کننده ها، چون چیزی مثل سطح و سنگ و یا استیل و فلز برای راه پله و یا مثلا مانند درب ساختمان نیست که ببینند، کیفیت آنرا لمس و بررسی کنند، خیلی به آن توجه نمی شود.

ولی سیم و کابل مصرفی در ساختمان بنا به این4  دلیل مهم، باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

  • آثار مخرب بر روی دستگاههای برقی؛
  • خطر آتش سوزی و سرایت آتش به همه ساختمان؛
  • کیفیت سیم و کابل هزینه برق مصرفی؛
  • قیمت بسیار اندک در قیاس با سایر مصالح مصرفی؛

همیشه مدنظر داشته باشید، سخت به نظر آمدن یک کار نباید مانع از انجام آن شود. بلکه باید تبعات تعویض ننمودن یک سیم کشی خراب، بی کیفیت و جلوگیری از هزینه های بعدی، ممکن است، بسیار ارزانتر و راحت تر از سایر کارها باشد.

یعنی مثلا هزینه سیم کشی مجدد یک ساختمان را به فرض اگر 10 میلیون تومان در نظر بگیریم، بالطبع می تواند از هزینه آتش سوزی احتمالی که ممکن است چندین برابر این مبلغ خسارت وارد نماید و همچنین خسارتهای غیر قابل جبران، نباید ما را از سیم کشی مجدد باز دارد.

در مطلب بعدی بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

در خصوص قیمت سیم و کابل به وب سایت رسانا کابل مراجعه نمایید.

عوامل مختلفی در قیمت سیم و کابل تاثیر گذار هستند که با اختصار به برخی از آنها اشاره می شود.

رسانایی سیم و کابل، اغلب ناشی از کیفیت مواد مصرفی در حین ساخت آن است. اگر دقت کرده باشید، قبل از اینکه گیرنده های دیجیتالی به بازار بیایند، کیفیت آنتن شما، به شدت از کیفیت سیم و کابل تبعیت می کرد. الان نیز، اگر آنتن شما کمتر از 30 درصد و در برخی مناطق کمتر از 50درصد سیگنال داشته باشد، ممکن است کیفیت گیرنده دیجیتال شما نیز از کیفیت سیم و کابل شما تبعیت کند یا اصلا تصویری را نمایش ندهد.

شرکت رسانا کابل، تولید کننده سیم و کابل با برندهای صادراتی SNN KABLO و همچنین ALL TOP می باشد. سیم و کابل های تولیدی در انواع، سطوح کیفیتی مختلف، استانداردهای بین المللی و معتبر است.

جهت خرید سیم و کابل با واحد فروش شرکت رسانا کابل با شماره تلفن 88315194 تماس حاصل نمایید.

 

  • ۰
  • ۰

بازسازی ساختمان اداری یکی از مهم ترین بخش ها برای افزایش بازخورد کسب و کار و سود بیشتر کارفرمایان می باشد. بازسازی و نوسازی یک ساختمان اداری بدون توجه به نوع عملکرد اولیه و یا استهلاک آن، می تواند برای هر نوع ساختمانی انجام گیرد و آن را به کاربری مناسب تر ارتقا دهد.

 تغییر کاربری یا در واقع تبدیل یک انبار به دفتر کار و یا تبدیل یک دفتر کار به یک مرکز خرید و فروش نیز از دیگر مواردی است که در بازسازی ساختمان اداری مد نظر قرار می گیرد. 

باز سازی ساختمان - زاها استدیو

بازسازی ساختمان اداری یکی از مهم ترین بخش ها برای افزایش بازخورد کسب و کار و سود بیشتر کارفرمایان می باشد. بازسازی و نوسازی یک ساختمان اداری بدون توجه به نوع عملکرد اولیه و یا استهلاک آن، می تواند برای هر نوع ساختمانی انجام گیرد و آن را به کاربری مناسب تر ارتقا دهد.
در بازسازی ساختمان اداری علاوه بر نمای بیرونی، می توان ویژگی هایی را به داخل ساختمان اضافه نمود تا عملکرد آن برای کاربری مورد نظر بهبود یابد و فعالیت خاص مد نظر کارفرما به شکل آسان تری انجام گیرد.

برای آشنایی بیشتر از نحوه بازسازی ساختمان می توانید سایت زاها استدیو را مطالعه فرمایید.

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

مجموعه لباس کارهای صنعتی، فرم ادارجات، فرم مدارس، کیسه های دوست دار طبیعت از سال ۱۳۸۶ به صورت کارگاهی و از سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی  فعالیت خود را آغاز نموده است و همچنان با یاری خداوند تا کنون با وجود رکود های فعالی فعال مانده است.

طراحان دوخت برتر با داشتن پرسنل متخصص، مجرب و آگاه در عرصه تولید لباس کارهای صنعتی، فرم ادارجات، فرم مدارس، کیسه های دوست دار طبیعت و سایر ملزومات حفاظت فردی با کیفیت بالا وارد عرصه تولید شد و درصدی از بازار را سهیم می باشد.

طراحان دوخت برتر در مسیر پیشرفت با ارائه محصولات خود در سطح کیفی در خصوص جنس و دوخت توانسته جایگاه محبوبی بین هموطنان پیدا کند، ما با وضعیت موجود در بازار کنونی که کالاهای چینی به وفور با کیفیت نامرغوب حضور دارد توانسته ایم خدمت رسان هم میهنانمان باشیم.

امید است با حمایت از تولید ملی توسط شما عزیزان همچنان در مسیر رشد و تعالی به اهداف بلند مدت خود برسیم تا جایی که قیمت محصولات خود را بدون کم و کاست در کیفیت محصول و دوخت آن با پایین ترین نرخ به دست مشتریان برسانیم.

حمایت شما هموطن ما را در تولید دلگرم می نماید در صورت نیاز به مشاوره و خرید می توانید با شماره تماس های زیر با ما ارتباط داشته باشید.

فروشگاه : ۶۶۷۶۱۷۴۴ _ ۰۲۱     مدیر فروش : ۹۵ ۴۴ ۰۱۵ ۰۹۱۲     مدیر فروش : ۶۵ ۸۷ ۹۱۰ ۰۹۳۳

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از آب معدنی همه گیر شده و در سطح شهر حتما کسانی را مشاهده می کنید که بطری آب معدنی در سایز های قابل حمل و جیبی را در دست و یا در کیف دارند. آب معدنی طبیعی، آبی است که دارای املاح معدنی خاصی باشد و حتماً از منابع طبیعی به دست آمده باشد.

امکان این وجود دارد که ترکیبات آب معدنی‌های مختلف با هم تفاوت داشته باشند یا در فصول مختلف ترکیبات آن ثبات نداشه باشد این به دلیل حضور کارخانها در مناطق مختلف کشوری می باشد و آبی که از آن آب معدنی تولید می شود.

اما وجود استاندارد، کنترل ترکیبات آب‌ها برای سلامتی مصرف کنندگان اجباری است که در ادامه بیان می‌شود که بغیر از کیفیت آب معدنی نیاز می باشد که سلامت بطری استفاده شده نیز بررسی گردد، سلامت ظروف بسته بندی و زمان نگهداری آنها مورد بحث است که در مگادریزل این کیفیت با جزئیات بیشتری بررسی می گردد به دلیل وجود ایزوهای متنوع کیفیتی این بخش اهمیت ویژه ایی برای ما دارد.

اینکه تا چه زمانی بطری‌های آب معدنی تولید مواد خطرناک به داخل آب ندارند حائز اهمیت است: نفوذ ترکیبات شیمیایی از بدنه بطری‌ها به درون آب به نحوه نگهداری و استفاده از این آب‌ها بستگی دارد.

آب معدنی مگا دریزل

 

قرار ندادن بطری آب‌های معدنی در برابر نور خورشید و همچنین جلوگیری از یخ زدن آنها بهترین راهکار برای جلوگیری از نفوذ ترکیبات سمی بطری به آب است.

آب معدنی مگادریزل با حضور گسترده در سطح کشور اسمی آشنا در حوزه آب معدنی و نوشیدنی ها می باشد شما برای اینکه بتوانید آب معدنی در حجم های متنوع را در اختیار داشته باشید می توانید با شرکت صنایع غذایی و بسته بندی سبز چین پارس با برند معتبر مگادریزل به شماره تماس های زیر ارتباط گرفته و ضمن دریافت راهنمایی تخفیفات ویژه در قیمت های آب معدنی مگادریزل را دریافت نمایید.

ارتباط با مشتریان

 09122600913
 

مدیر فروش          

09121623148

 

پخش تهران

02166451157 
 

تلفن کارخانه

 02645333660

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

شرکت آب معدنی مگادریزل از معدود شرکتهای واقع در محدوده استان البرز و تهران می باشد، که علاوه بر مزیت رقابتی در قیمت و کیفیت، در موقعیت جغرافیایی استراتژیکی مابین چند شهر بزرگ کشور، از جمله زنجان ، قزوین، کرج، تهران، سمنان و قم نیز قرار گرفته است.

مفتخریم اعلام نماییم این شرکت علاوه بر دارا بودن آب بسیار گوارا و با کیفیت، همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب با تکنولوژی نانو فیلتراسیون و با خطوط بسته بندی تمام اتوماتیک خود، قابلیت تولید ماهیانه ۶ میلیون بطری آب معدنی و بارگیری همزمان ۵ تریلی ترانزیتی و تامین روزانه ۱۵ تریلی آب معدنی در اندازه های مختلف از جمله آب گالونی، آب کتابی، آب نیم لیتری و یک و نیم لیتری، دویست سی سی و سیصد سی سی را نیز دارا می باشد.

شعار ما برای حمایت از مشتریان

صداقت در تبلیغات، شرکتی برای تمام فصول، هر آبی آب نیست.

آب معدنی مگادریزل

جهت دریافت اطلاعات در خصوص نوع توزیع محصول، قیمت و تخفیفات آن با مشاوران ما تماس بگیرید.

ارتباط با مشتریان: 

09122600913

تلفن کارخانه:

02645333660

  • lisaka
  • ۰
  • ۰

سؤالات متداول و پر تکرار درباره عیوب پکیج شوفاژ دیواری در ذهن تمامی دارندگان پکیج همیشه وجود دارد که گاهی با دانستن آنها نیاز به پیگیری و هزینه سازی و پرداخت قیمت برای تعمیرات پکیج دیواری وجود نداشته باشد ما در سایت تاسیسات وی آی پی تلاش می کنیم راه حل های مناسب و پاسخ درستی به برخی سوالات متداول ارائه نماییم با همراهی ما سوالات خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان متخصص تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما را همراهی نمایند.

تعمیرات پکیج تاسیسات وی آی پی

ما تلاش می کنیم تا با راهنمایی مشتریان همراه خوبی باشیم.

یکی از سوالات متداول:

فشار گیج مانومتر پایین آمده و دستگاه روشن نمی شود مشکل چیست؟

پاسخ: پکیج شوفاژ دیواری یک کلید ایمنی دارد که پس از پایین آمدن فشار دستگاه بطور خودکار دستگاه را خاموش می کند این کار باعث می شود پکیج شما بدون آب کار نکند چون قطعات پکیج صدمه می بیند.

راه حل این مشکل: شما باید بوسیله شیر پرکن که زیر  پکیج تعبیه شده آن را باز کرده سپس وقتی گیج یا عقربه مانومتر به ١.٥ رسیدآن را ببندید.

اگر با این مشکل برخورد کردید و با راهنمایی های بالا مشکل شما حل نشد با متخصصان مجرب و کارآزموده تاسیسات  vipتماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان سریعا به مشکل شما رسیدگی شود

021-44925683

09906440593

09125353655

 

  • lisaka