لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مجموعه لباس کارهای صنعتی، فرم ادارجات، فرم مدارس، کیسه های دوست دار طبیعت از سال ۱۳۸۶ به صورت کارگاهی و از سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی  فعالیت خود را آغاز نموده است و همچنان با یاری خداوند تا کنون با وجود رکود های فعالی فعال مانده است.

طراحان دوخت برتر با داشتن پرسنل متخصص، مجرب و آگاه در عرصه تولید لباس کارهای صنعتی، فرم ادارجات، فرم مدارس، کیسه های دوست دار طبیعت و سایر ملزومات حفاظت فردی با کیفیت بالا وارد عرصه تولید شد و درصدی از بازار را سهیم می باشد.

طراحان دوخت برتر در مسیر پیشرفت با ارائه محصولات خود در سطح کیفی در خصوص جنس و دوخت توانسته جایگاه محبوبی بین هموطنان پیدا کند، ما با وضعیت موجود در بازار کنونی که کالاهای چینی به وفور با کیفیت نامرغوب حضور دارد توانسته ایم خدمت رسان هم میهنانمان باشیم.

امید است با حمایت از تولید ملی توسط شما عزیزان همچنان در مسیر رشد و تعالی به اهداف بلند مدت خود برسیم تا جایی که قیمت محصولات خود را بدون کم و کاست در کیفیت محصول و دوخت آن با پایین ترین نرخ به دست مشتریان برسانیم.

حمایت شما هموطن ما را در تولید دلگرم می نماید در صورت نیاز به مشاوره و خرید می توانید با شماره تماس های زیر با ما ارتباط داشته باشید.

فروشگاه : ۶۶۷۶۱۷۴۴ _ ۰۲۱     مدیر فروش : ۹۵ ۴۴ ۰۱۵ ۰۹۱۲     مدیر فروش : ۶۵ ۸۷ ۹۱۰ ۰۹۳۳

  • ۹۸/۰۸/۰۴
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی