لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

ادکلنی که می زنیم، بخش نامحسوسی از شخصیت ما محسوب می شود و تاثیر به سزایی بر نوع نگاه دیگران نسبت به ما دارد. یک ادکلن مردانه ی خوب به ما اعتماد به نفس و جذابیت می بخشد  با این حال طبق آمار ۸۰% مردان به طور منظم از ادکلن استفاده نمیکنند.

این مقدار کم استفاده از ادکلن مردانه احتمالا ریشه در عدم آگاهی کافی مردان از انواع عطر و همچنین ترس استفاده ی بیش از حد از ادکلن دارد. هیچکس علاقه ندارد تا با رایحه ی بیش از حد قوی، مشام اطرافیان را آزار دهد. در ادامه ی این مقاله در بخش روش استفاده از ادکلن مردانه به این مشکل هم می پردازیم.

 

4 نوع ادکلن لوکس مردانه

چرا از ادکلن مردانه استفاده کنیم؟

استفاده از ادکلن مردانه، میزان جذابیت شما در چشم زنان را افزایش می دهد و همچنین به اعتماد به نفس شما در برخورد های اجتماعی کمک می کند.

حس بویایی قوی ترین احساسات است (تقریبا ۱۵۰،۰۰۰  برابر حساس تر از حس بینایی) و انسان قادر است بیش از یک تریلیون رایحه ی متفاوت را تشخیص دهد. علاوه بر این، به دلیل ارتباط پیاز بویایی به دستگاه لیمبیگ، محرک های بویایی به نوبه ی خود می توانند باعث ایجاد واکنش های احساسی شوند. همین امر باعث می شود که گاها با استشمام رایحه ای آشنا، خاطرات گذشته در مقابل چشمانمان زنده شوند. افراد به صورت ناخودآگاه رایحه ای که از شما به جا می ماند را به احساسی که نسبت به شما دارند ارتباط می دهند. استفاده ی منظم از عطر مردانه این ارتباط را استحکام میبخشد.

 

  • ۹۸/۰۹/۳۰
  • lisaka

نظرات (۱)

  • تبلیغات رایگان
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی