لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی با کیفیت را چگونه بشناسیم؟

 

این که جنس سینک از چه چیز باشد و با چه میزان استحکامی ساخته شده باشد، حائز اهمیت است. اما باید توجه داشت انواع سینک های ظرفشویی تولید شده به دلیل رقابت شدید در بازار، جهت حفظ رضایت مشتریان گرامی با نهایت دقت، کیفیت و استحکام ساخته می شوند. فرقی نمی کند که سینک ظرفشویی از جنس شیشه، گرانیت با استیل ساخته شود، زیرا در ساخت سینک با تمام این مواد و اجناس، استحکام امری تضمین شده خواهد بود.

در کنار توجه به میزان استحکام سینک، به هموار و صیقلی بودن تمام سطح آن حتما توجه کنید. از نظر اصول بهداشتی این نکته بسیار حائز اهمیت است که سینک ها دارای زبری و ناصافی در هیچ نقطه ی آن نباشند تا از تجمع آلودگی و جرم و باکتری در سطح آن جلوگیری به عمل آید.

 

سینک ظرفشویی آشپزخانه دو قلو در فروشگاه اینترنتی یراق نما

سینک ظرفشویی نباید آب را در هیچ نقطه ای نگه دارد

نکته ی بعدی که باید در ساخت سینک ظرفشویی به آن توجه شده باشد، رعایت شیب ملایم مناسب برای راهنمایی آب به سمت خروجی سینک است. چنانچه سینک نصب شده این شیب را نداشته باشد یا در جاهایی از آن گودی و ناهمواری وجود داشته باشد، آب در این قسمت ها تجمع خواهد کرد و باعث زردی و ایجاد لک هایی خواهد شد که خصوصا در محیط آشپزخانه چندان خوشایند نیست. به مرور زمان با قراردادن ظروف بر روی برخی از انواع فلزی سینک  ظرفشویی که از استحکام لازم برخوردار نیستند، گودی و تو رفتگی ایجاد خواهد شد بنابراین لازم است حتما در انتخاب جنس سینک خوب و کارآمد دقت شود. در ادامه به انواع سینک ها بیشتر خواهیم پرداخت.

 

 

 

تکنولوژی سینک ظرفشویی09 یراق نما   ۳ تکنولوژی جدید سینک ظرفشویی(برای فضای کوچک)

امروزه با پیشرفت  تکنولوژی سینک ظرفشویی از فضا استفاده بهینه می شود. سینک های ظرفشویی با تکنولوژی های جدید، برای آشپزخانه های مدرن و کوچک مناسب هستند. در واقع این سینک های ظرفشویی، قابلیت های چندگانه دارند. شاید با خود فکر کنید تکنولوژی سینک ظرفشویی بر روی قیمت سینک تاثیر بسیاری دارد. واقعیت هم البته همین است. اگر در ادامه با ما همراه باشید می بینید که استفاده از جدیدترین تکنولوژی سینک ظرفشویی…

 

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی