لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آیا مد مردانه و زنانه شباهت دارند؟

رابرت لیچ می نویسد: طراحی لباس مردانه با وابستگی زیادی به سنت، اصالت و جزییات انجام می شود، اما ما می بینیم که طراحان برخی از جزییات تولیدات مردانه ی خود را از رویکرد انتزاعی تر لباس های زنانه وام گرفته اند.

مد مردان در یک چارچوب بسیار محکم تر از لباس زنانه قرار گرفته است. بیشتر طراحی های لباس مردانه شامل این تولیدات هستند، لباس های ورزشی ، لباس نظامی و لباس های رسمی و لباس راحتی.

می توان گفت که لباس های مردانه از الگوهای قدیمی ساخته شده است. در حالی که اغلب لباس های زنانه از الگوهای قدیمی خود بسیار فاصله گرفه اند. کاپشن های مردانه، کت و شلوار، پیراهن و جلیقه های قدیمی برای نگاه امروزه ی ما قابل تشخیص است ، در حالی که بسیاری از لباس های زنانه قدیمی، امروزه برای ما  کاملاً بیگانه هستند.

در زمان انقلاب صنعتی ، مردان در دنیای غرب تقریباً همیشه در لباس مشکی با پیراهن های سفید و یقه های سفت آهار دار بودند. بعد ها جایگاه اجتماعی در لباس تا حدی ناپدید شد، گرچه باز هم افراد به راحتی می توانند تفاوت بین ثروتمندان و فقرا را با برش و پارچه لباس هایشان تشخیص دهند.

دوره طراحی لباس مردانه

در این دوره شما چه تجربه قبلی در طراحی لباس مردانه داشته باشید و چه یک مبتدی کاملی برای این کار باشید، این دوره شما را در موقعیتی عالی برای ادامه تحصیل ، بررسی گزینه های شغلی در طراحی لباس مردانه و کسب درک بهتر از صنعت طراحی مد به عنوان یک کل قرار خواهد داد. آموزشگاه پیشکسوتان یکی از معتبر ترین دوره ها را برای طرحی لباس مردانه ارائه می دهد که می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. دوره های طراحی لباس مردانه برای هر کسی که مایل به طراحی برای بازار هیجان انگیز و رو به رشد فشن است ، یک مقدمه اساسی برای طراحی لباس مردانه است. بیشتر آقایان می خواهند از ظاهر معمولی و رسمی جدا شوند و شخصیت های خود را از طریق لباسی که می پوشند بیان کنند. این امر باعث ایجاد تقاضا برای ایجاد ابتکار و خلاقیت طراحی لباس مردانه می شود. متناسب بودن، جزئیات هوشمندانه و پارچه های راحت و شیک همیشه یک پایه محکم را برای یک مجموعه لباس مردانه ایجاد می کند.

  • ۹۸/۰۹/۲۴
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی