لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در خرید اجاق گاز رومیزی به چه مواردی توجه کنیم؟

گاز رومیزی در انواع مختلف، جنس های متفاوت، ابعاد متفاوت و شکل های متنوع ساخته می شوند. می توان انواع آنها از نظر سیستم های بکار رفته و سوخت مصرفی به دو نوع برقی و گازی تقسیم می شود که خریداران در هنگام سفارش و خرید لازم است به آن توجه کنند. در کشور ایران به دلیل اینکه گاز شهری ارزان تر از برق می باشد،  به همین دلیل نوع گازی اجاق گاز رومیزی بسیار مورد استقبال است اما در بسیاری از کشورهای دیگر قضیه دقیقا عکس این است و به علت گران بودن گاز، از مدل برقی اجاق گاز ها استفاده می شود.

 

سطح رویه ی گاز رومیزی نیز از جنس های مختلف مانند شیشه، استیل، شیشه-استیل، آلومینیوم، سرامیک، لعابی و مانند این ها ساخته می شود که هم ظواهر مختلف و هم ویژگی های گوناگون برای گاز رومیزی ایجاد می کنند. در انتخاب جنس، در کنار ظاهر توجه به کیفیت، دوام و کارایی آن نیز لازم و مهم است. همچنین توجه به شکل گاز رومیزی را فراموش نکنید. گاز رومیزی در کنار شکل رایج چهارگوش (مربع یا مستطیل) به اشکال دیگری شامل چند ضلعی، دایره و بیضی نیز طراحی و ساخته می شود. چنانچه فضا و شرایط لازم برای کار گذاشتن آن ها داشته باشید، تهیه ی اجاق گاز رومیزی با شکلی تازه و بدیع می تواند آشپزخانه ی شما را زیباتر سازد و زندگی را از یکنواختی در آورد. روکار یا تو کار بودن اجاق گاز نیز بسته به محل استفاده اهمیت دارد. در ادامه به معرفی انواع آن ها می پردازیم.

اجاق رومیزی برقی

این مدل اجاق گازها همان‌طور که از نام آنها پیداست برای تولید حرارت از انرژی الکتریکی استفاده می کنند و نیازی به اتصال گاز شهری ندارند. در این مدل‌ها شعله ی مستقیمی وجود ندارد و حرارت از طریق المنت های موجود در صفحه به ظرف غذا انتقال پیدا می‌کند. این موضوع باعث ایمنی بیشتر در اجاق گاز برقی نسبت به مدل گازی می‌شود. بسیاری از مردم از طرفداران طراحی و راحتی اجاق گازهای صفحه ای برقی هستند. هرچند باید به این نکته توجه کنید که گازهای برقی نسبت به مدل‌های گازی برای گرم شدن به کمی زمان احتیاج دارند. این اجاق ها در ایران خصوصا در منازل عموما کاربردی ندارند زیرا این انرژی گران قیمت تر از گاز تمام می شود. اما در برخی از نقاط همانند سکوهای نفتی که امکان استفاده از اجاق گاز رومیزی وجود ندارد، می توان از اجاق برقی رومیزی استفاده نمود.

 

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی