لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 ترانسمیتر از ترکیب دو واژه TRANSFER+METER گرفته شده است.یعنی تجهیزی که بتواند یک کمیت فیزیکی را اندازه گیری کرده(METERING)وآن را به مکانی دورتر مثل اتاق کنترل انتقالTRANSFER دهد.می تواند نیوماتیکی و یا الکترونیکی باشد. در هر دو مورد،سیگنال ارسالی استاندارد بوده و برای تجهیزاتی که در LOOP کنترل قرار دارند قابل فهم می باشد.در نوع الکترونیکی جریان 20-4 میلی امپر و در نوع نیوماتیکی فشار هوای 15-3 PSI یا bar از سوی TRANSMITTER به کنترلرهای الکترونیکی و نیوماتیکی ارسال می شود.

به بیان دیگر ترانسمیتر صنعتی ابزاری است که برای اندازه گیری کمیت ها و پارامترهای مختلف نظیر دما، فشار، رطوبت، سطح مایعات، فلو، گازهای های محیطی و مواردی از این دست استفاده می گردند و مقادیر اندازه گیری شده را به صورت جریان الکتریکی استاندارد در بازه 4 تا 20 میلی آمپر روی یک زوج سیم ارسال می نمایند.

 

 

ساختار و کاربرد ترانسمیتر

پارتکو صنعت شما را با اجزای یک ترانسمیتر آشنا می کند. این ابزار متشکل از سه بخش عمده و اصلی است. در واقع با این سه بخش می توان نام ترانسمیتر بر آن نهاد. نخست، بخش سنسور یا حس کننده است. بخش دیگر ترانسدیوسر یا مبدل می باشد؛ این بخش وظیفه دارد سیگنال مکانیکی را به سیگنال الکتریکی تبدیل کند.  بخش مهم سوم تقویت کننده است.

وقتی وسیله ای در اندازه گیری و نیز انتقال موثر و کارآمد باشد، یعنی می توان در زمینه های گوناگونی از آن استفاده کرد. صنایع و حوزه هایی که در آن از ترانسمیتر استفاده می شود، بسیار متنوع هستند. در صنایع نفت، پترو شیمی و گاز، در صنایع فولاد و سیمان کاربرد این وسیله بسیار است.

حتی این ابزار در حوزه های داروسازی و مهندسی پزشکی نیز کاربرد دارد. پارتکو صنعت افتخار میکند که با تولید ترانسمیتر در انواع گوناگون و با کیفیت بالا خدمت رسان تمامی این حوزه های متنوع و گوناگون است.

به طور کلی در ساخت تمامی ابزار دقیق من جمله ترانسمیتر می بایست دقت و تخصص کافی همراه با تجهیزات و مواد اولیه با کیفیت به کار گرفته شود. پارتکو صنعت این افتخار دارد که با تجهیزات عالی و تجربیات متخصصین خود محصولاتی تولید نماید که هم با کیفیت و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند تا فعالان دیگر حوزه های صنعتی کشور، بتوانند با سهولت بیشتر و صرف هزینه کمتر به این نوع از ابزار و تجهیزات دسترسی یابند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی