لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 سیستم های پنوماتیک می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

بسته بندی و پرد کردن و اندازه گیری ، محکم نگه داشتن یا قفل کردن ، نقل و انتقال مواد ، دسته بندی قطعات، علامت گذاری روی اجزا ، انبار کردن اجزا ، چرخاندن و برگرداندن قطعات ، باز و بسته کردن درب ها ، کنترل شیب کانوایر برای فرستادن قطعات روی آن.

همچنین می توان گفت پنوماتیک در عملیات های کاری مثل فرم دهی و شکل دهی، اره کاری، پرداختکاری، کنترل کیفیت، تراشکاری، مته کاری، فرز کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

پنوماتیک و سیسنتم های پنوماتیکی

اکثر سیستم‌های پنوماتیکیِ به‌کاررفته در صنعت معمولاً با هوای فشرده یا گازهای بی‌اثر فشرده راه‌اندازی می‌شوند؛ مانند کمپرسورهای سیلندری که با موتور الکتریکی راه‌اندازی می‌شوند، موتورهای هوایی، و دیگر تجهیزات. هنگامی که نیاز به سیستم‌های ارزان‌قیمت، انعطاف بیشتر یا جایگزین ایمن‌تر برای موتورهای الکتریکی و عملگرها باشد، یک سیستم پنوماتیکی که از طریق سولونید ولوهای خودکار یا دستی کنترل می‌شود، انتخاب می‌شود.

همچنین در دندان‌پزشکی، ساخت‌وساز، معدن، و بخش‌های دیگر از پنوماتیک استفاده می‌شود.

پنوماتیک فرصتی را برای ارتقای سطح توانایی صنعتی فراهم کرده و با استفاده از پنوماتیک تجهیزاتی ساخته شده که تغییرات شگرفی را در هر زمینه ایجاد کرده است.

 

  • روش های کلی در نقل و انتقال مواد به توسط پنوماتیک:
  • نگه داشتن قطعات
  • تغییر مکان مواد و یا تغییر جهن انتقال آنها
  • موقعیت یابی
  • جهت دادن و جاسازی قطعات
  • اشتعاب دادن جریان مواد

 

مهم ترین امتیاز این نوع سیستم ها نسبت به موتورهای الکتریکی و هیدرولیکی که باعث صرف اقتصادی آن می شود طراحی ساده، امنیت بالا، دقت کنترل و سادگی استفاده از آن است که حجم تلفات و خرابی ها، هزینه نگهداری را به شدت می کاهد. کاربرد پنوماتیک بیشتر در صنایع دارو سازی، صنایع غذایی و صنایع خودروسازی و صنایع پتروشیمی است.

 

شیر برقی فشار قوی صنعت گستر نوینتیم فنی صنعت گستر نوین با ارائه و فروش شیر برقی و لوازم و اتصالات پنوماتیک جزو برترین و معتبر ترین توزیع کنندگان در این زمینه است. با مراجعه به آدرس این سایت می توان از آخرین مدل ها و انواع آن در قیمت های مختلف اطلاع کسب کرد.

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی