لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فروش سیم و کابل امروزه به صورتی بالا می باشد که بسیاری از علاقه ‌مندان به سمت تولید انواع سیم و کابل رفته اند. فروش سیم و کابل در همه انواع باید صورت بگیرد. فروش سیم و کابل با کیفیت از مهمترین ارکان برای یک فروشنده می باشد. اگر از دسته افرادی می باشید که در زمینه فروش سیم و کابل فعالیت می کنید. سعی کنید با ارائه جنس با کیفیت مشتری خود را همواره راضی نگه دارید. این موضوع مستلزم آن می باشد که شما کابل ‌ها و سیم‌ های با کیفیت را از برند های معتبر خریداری نموده باشید. امروزه تولید کنندگان بسیاری در عرصه تولید انواع کابل و سیم فعالیت می‌کنند. نمونه های آن ها در داخل و خارج کشور موجود می باشند. شما می توانید با خرید از بهترین برندها و تولید کنندگان ایرانی نسبت به فروش سیم و کابل ایرانی از بهترین برند اقدام نمایید.

 

همین موضوع نیز در زمینه فروش کابل های خارجی نیز وجود دارد. توصیه ما به خریداران این است که از بهترین فروشندگان خرید خود را انجام دهید. خرید از یک فروشنده منصف و معتبر می‌ ‌تواند مزایای مختلفی را برای شما داشته باشد. از مزایای این خرید می‌ توان به خرید کالای باکیفیت و جلوگیری از خرید مجدد به دلیل بی‌کیفیت بودن کابل و سیم اشاره کرد. در کل می ‌توان گفت نکاتی که در این زمینه وجود دارد باید برای خریداران و فروشندگان مورد توجه قرار بگیرد تا آن ها بتوانند به بهترین نحو ممکن نسبت به خرید این نوع از سیم و کابل اقدام نمایند.

به عنوان نمونه سیم برق یک اصطلاح غلط است و باید کابل برق گفته شود، زیرا همین‌طور که گفتیم سیم از رشته باریک مسی تشکیل شده و کابل از سیم های تک رشته‌ای یا چندرشته‌ای. ما در زبان فارسی فقط از دو واژه سیم و کابل استفاده می‌کنیم اما جالب است بدانید در زبان انگلیسی علاوه بر این‌ها واژه دیگری هم به نام Cord به کار می‌رود که تفاوت آن با سیم و کابل این است که Cord کابلی است که برای انتقال برق استفاده می‌شود و خود واژه کابل تنها به جهت بیان انتقال دیتا به کار می‌رود.

سیم و کابل

شرکت رسانا کابل به عنوان یکی از اصلی ترین فعالان صنعت سیم و کابل به دنبال گسترش بازارهای داخلی و خارجی تولیدات خود را با بهره گیری از فن آوری های نوین ارتقاء بخشیده و در این خصوص در ده سال اخیر هزینه های قابل توجهی صرف تحقیق و توسعه (R&D) محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات جاری خود کرده است.

از طرف دیگر آزمایشگاه این شرکت به عنوان یکی از فعالترین آزمایشگاه های کشور، موفق به دریافت گواهینامه نظام تائید صلاحیت ایران ISO IEC17025-2005 شده و لذا محصولات این شرکت به طور مداوم در این آزمایشگاه مورد آزمون های مختلف قرار گرفته و از مطابقت آن با استانداردهای بین المللی حاصل می شود.

شرکت رسانا کابل به منظور اطمینان از کارایی سیستم های مدیریت کیفیت، سیستم های کنترل کیفی خود را به طور مداوم بازنگری می کند. این شرکت علاوه بر دریافت شش پروانه کاربرد علامت استاندارد موفق به دریافت تندیس واحد نمونه استاندارد در پنج سال متوالی ( 1388 الی 1392 ) شده است.

هدف ما همواره ارائه بهترین کیفیت کالا برای مصرف کنندگان بوده و افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود مستمر در کیفیت، اصولی هستند که پایبندی به آن ها افتخار ماست. به همین علت ما همواره معتقد هستیم که کیفیت ضامن موفقیت است .

  • ۹۹/۰۳/۱۰
  • lisaka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی