لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

لوازم صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن

لوازم صنعتی مرتبط با ابزار و امکانات جدید ساختمانی

این پیج برای آشنایی خوانندگان محترم با ابزار و امکانات جدید ساختمانی می باشد در این پیج از آیتم هایی مانند اتصالات لوله پلی اتیلن، سوله ها و اسکلت های فلزی، محصولات شارژی صنعتی مثل ترانسفورماتورها و تغذیه ها، ماشین آلات بسته بندی صنعتی، سقف های کاذب، سقف کاذب شیشه ایی، پکیج های ساختمانی می باشد.
شما را با تمامی سایت های مرتبط با این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شرکت تکنوپایپ فروش و توزیع انواع محصولات پلی اتیلنی مانند لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن، الکتروفیوژن و … می باشد. ما با حمایت از تولیدات ملی سعی کرده ایم محصولات ملی را در بازار توزیع نماییم، ما با افتخار نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشیم.

لوله پلی اتیلن تکنوپایپ

لوله و اتصالات لوله پلی اتیلن ( PE ) راه حل های با دوام و انعطاف پذیری را برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهند. لوله کشی پلی اتیلن در تمام شرایط زمین در برابر خوردگی مقاوم است و انعطاف پذیری آن امکان مقاومت مناسب در برابر حرکات زمین را فراهم می کند و نیز به کارگیری لایه های محافظ نیز برای آن لازم نیست. سیستم های لوله پلی اتیلن می توانند ترکیبی و یا جوش خورده باشند، بنابراین هیچ گونه خطر نشتی در نتیجه اعوجاج مفصل در لوله پلی اتیلن وجود ندارد. لوله پلی اتیلن به راحتی در مارپیچ ها و مسیرهای طولانی قابل استفاده است و عموما از آن برای انتقال بدون وقفه استفاده می شود.

تکنوپایپ اتصالات ادغامی (فیوژن) لوله پلی اتیلن

اتصالات ادغامی (فیوژن) لوله پلی اتیلن تکنوپایپ

PE ( پلی اتیلن )

ماده ای ترموپلاستیک است که از پلیمریزاسیون اتیلن تولید می شود. لوله پلی اتیلن پلاستیکی با اکستروژن در اندازه های مختلف از ½ تا 63 تولید می شود. لوله پلی اتیلن در مسیر های مارپیچی به طول های مختلف یا مسیرهای با طول مستقیم (تا 40 پا) در دسترس است. این لوله ترموپلاستیک ساخته شده از موادی است که می تواند ذوب و اصلاح شود. لوله پلی اتیلن ناهموار، انعطاف پذیر و بادوام است. همچنین لوله پلی اتیلن از مقاومت در برابر ترکش، لرزش، مواد شیمیایی گوناگون و تغییرات محیطی برجسته برخوردار است. مزایای برجسته فیزیکی و عملکرد لوله پلی اتیلن، آن را به گزینه ای مناسب برای سیستم های لوله کشی صنایع تبدیل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  لوله پلی اتیلن و لوله کشی PE، می توانید با کارشناسان حرفه ای ما در تکنوپایپ تماس بگیرید. کارشناسان ما بسیار باتجربه هستند و علاوه بر یاری در خرید لوله پلی اتیلن مناسب، برای ترمیم نشتی ها و محافظت از سیستم های آب در برابر خوردگی ها شما را یاری خواهند نمود.

تکنوپایپ لوله پلی اتیلن

دریافت لیست قیمت با یک تماس

ویژگی های لوله پلی اتیلن تکنوپایپ خواص و ویژگی های لوله پلی اتیلن

 در زیر به برخی خواص و ویژگی های مفید لوله پلی اتیلن اشاره می کنیم:

 1. مقاومت اتصالات لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی

 2.  مقاومت در برابر فرسودگی

 3. طول عمر طولانی رابط های لوله پلی اتیلن

 4. اتصالات لوله پلی اتیلن بدون نشت

 5. اتصال لوله پلی اتیلن ادغامی (فیوژن)

 6. پیوند لوله پلی اتیلن سازگار با محیط زیست

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی