در ایونت طراحی لباسی شرکت کنید که مخاطب هدف شما را جذب کند.
میشل پیاک-رینولدز یک طراح جواهرات است که مجموعه های او واقعاً یک اثر هنری است. به همین دلیل شرکت در موزه هنرهای معاصر کلیولند (MOCA) در فروش سالانه تعطیلات ArtScape کاملاً مناسب او بود. این رویداد سرنوشت ساز، هنرمندان و طراحان لباس محلی و ملی را به نمایش می گذارد که وی را در معرض دید مخاطبی قرار می دهد که از هنرهای زیبا استقبال می کند و به احتمال زیاد مشتری هدف او خواهد بود. میشل می گوید: “من چندین سال به این نمایشگاه دعوت شده ام که فروش و مراجعه من را برای فرصت های شغلی جدید افزایش داده است.” حضور در این نوع ایونت طراحی لباس و اکسسوری هر ساله به او امکان ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان جدید و تقویت روابط با مشتریان را می دهد، و هم چنین باعث آشنایی وی با این دست ایونت طراحی لباس می شود.
• شریک با یک بوتیک برای میزبانی یک ایونت طراحی لباس
طراح مد ، دینا چاوز از Sixchel معتقد است که شما باید برای کشف انواع فرصت های تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود گوش به زنگ باشید. به عنوان یک طراح، دینا از ایجاد محیطی آرام برای مشتری لذت می برد. ایونت طراحی لباس می تواند راهی عالی برای یک طراح باشد تا بتواند یک به یک با مشتریان دیدار کند، در مورد طرح های خود بازخورد بگیرد و قدم های فروش آتی خود را به خوبی تنظیم کند. بوتیک ها دوست دارند بتوانند محصولات جدید را قبل از خرید آزمایش کنند ، بنابراین دینا پیشنهاد می کند از مدل ها یا مانکن ها برای نمایش لباس خود استفاده کند تا صاحب بوتیک بتواند ببیند مشتریان چگونه واکنش نشان می دهند. برای موفقیت در ایونت طراحی لباس، تبلیغات مهم است.
چاوز می گوید: “چه تیم طراح و چه یک شرکت روابط عمومی مشغول ایجاد اعتماد هستند. اطمینان حاصل کنید که نمونه درست محصولات را از طریق رسانه های اجتماعی با مردم به اشتراک می گذارید.
- ۹۸/۰۹/۲۴